Üzleti feltételek
1. Rendelés felvétel
Webáruház: www.velvesa.hu
Telefon: +36 20 451 3367
E-mail: info@velvesa.hu
Minden befogadott megrendelést kötelezőnek tekintünk.
2. Adásvételi szerződés
Az adásvételi szerződés a vevő a kereskedőnek leadott megrendelés által keletkezik.
3. Árak
Az ár listán feltüntetett árak irányadó jellegűek.
Az árak esetleges hibás feltüntetése, elírása esetén a kereskedő jogosult azok kijavítására.
Visszaküldési cím:
Lipt, s.r.o.
Družstevná 491
914 42 Horné Srnie
Szlovákia
4. Megrendelések kézbesítése
Délelőtt 12:00 óraig megrendelt raktáron lévő terméket a következő munkanapon kiszállítjuk. (ha a termék nincs raktáron, termék részletekben megtalálhatók a hozzáférés és a szállítási határidő.)
5. Kézbesítés
A megrendelt árut partnereink – futárszolgálat és Packeta - kézbesítik. A részletekről a kézbesítés előtt smsben és / vagy e-mailben tájékoztatják Önt. További információk: Szállítás és fizetés
6. Szállítás
A szállítási és a fizetési feltételekről további információt itt találhat: Szállítás és fizetés.
6.1 Szállítási idő
Ha a rendelés munkanapokon délelőtt 12:00 óráig lesz elküldve és a termék raktáron van - a rendelés következő munkanapon érkezik. Ha a rendelés 12:00 óra után lesz elküldve, 2 munkanapon belül érkezik. (A kereskedő fenntartja a jogot ezen feltételek nem betartására, abban az esetben, ha a futárszolgálat nem veszi át az árut, s egyúttal a kereskedő nem tud felelni a futárszolgálat következő munkanapi 100% teljesítéséért.). Ha az áru nincs raktáron, tájékoztatjuk Önt adott áru várható szállítási időpontjáról. Fenntartjuk a jogot a kézbesítési idő meghosszabbítására, előre láthatatlan események esetén, amelyről halogatás nélkül értesítjük Önt. A kereskedő nem felelős a kézbesítés késéséért, olyan esetben, ha a vásárló rendeléskor rossz címet adott meg, vagy esetleg helytelenül töltötte ki a regisztrációs űrlapot.
6.2
A szállítás időpontja minden terméknél fel van tüntetve a webáruházban. Ez a funkció csak tájékoztató jellegű, a megadott szállítási időpont előre várható, nem garantált. A kereskedő fenntartja a jogot, hogy a szállítási határidőt ne tartsa be olyan esetekben, amikor az előre várható szállítási határidő a kereskedő közvetlen befolyásán kívüli okok miatt meghosszabbodik (a szállító nem tartja be a kézbesítés időpontját, a megrendelésben hibásan kitöltött szállítási adatok, a csomagot nem veszik át a futártól, a címzett nem elérhető a megadott telefonszámon, címen stb.).
7. A vevő köteles
Elfogadni vásárolt vagy megrendelt árut, megfizetni a kereskedőnek a megállapodott vételárat a megállapodás szerinti határidőben, beleértve a szállítási díjat is. A vásárló köteles a küldeményt az átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az átvételi elismervény vagy számla átvételével nyugtázni. Az átvételt követően az adott termék, a kereskedő részéről sértetlennek lesz tekintve.
8. Szerződéstől való elállás joga
A törvény szerint (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) a vevőnek joga van a távértékesítési szerződés megkötésétől számított 14 napon belül visszavonni a szerződést (azaz visszaadni az árut). Ez a jog csak a fogyasztóra vonatkozik, a fogyasztó olyan személy, aki a szerződés megkötésekor és teljesítésekor üzleti vagy egyéb vállalkozói tevékenysége során nem jár el. A visszavonási űrlapot ITT töltheti le.
Ha a vevő eláll a szerződéstől, köteles írásbeli elállást kérni a szerződéstől, és az eredeti csomagolásban, az összes tartozékkal együtt, abban az állapotban, amelyben az árut átvette, 14 napon belül vissza kell küldenie az árut a szállítónak. Közvetlenül a visszajuttatás és az ellenőrzés után a szállító köteles visszatéríteni az áruért fizetett összeget, amiből levonja a visszaküldés szállítási költségét, illetve az áru visszaszállításával kapcsolatos egyéb költségeket. A vevő nem küldheti vissza az árut utánvétes formában! Mivel a szállító így nem tudja ellenőrizni a terméket, az árut visszaküldjük az ügyfélnek.
8.1. Vitarendezés
A vásárlók jogosultak az online vitarendezési platform (RSO) segítségével vitáik megoldására az általuk választott nyelven. A vevő a vita alternatív megoldására az RSO platformot használja, amely elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalon. A vevő kitölti az elektronikus panasz űrlapot, amikor az RSO platformon benyújtja a beadványt. Az általuk benyújtott információnak elegendőnek kell lennie az érintett AVR-entitás online azonosításához. A vevő panasza alátámasztására dokumentumokat csatolhat.
Ha a vevő eláll a szerződéstől, köteles írásbeli elállást kérni a szerződéstől, és az eredeti csomagolásban, az összes tartozékkal együtt, abban az állapotban, amelyben az árut átvette, 14 napon belül vissza kell küldenie az árut a szállítónak. Közvetlenül a visszajuttatás és az ellenőrzés után a szállító köteles visszatéríteni az áruért fizetett összeget, amiből levonja a visszaküldés szállítási költségét, illetve az áru visszaszállításával kapcsolatos egyéb költségeket. A vevő nem küldheti vissza az árut utánvétes formában! Mivel a szállító így nem tudja ellenőrizni a terméket, az árut visszaküldjük az ügyfélnek.
9.Személyes adatok és annak védelme
Abban az esetben, ha a vásárló természetes személy, köteles a kereskedő számára bejelenteni a keresztnevét és vezetéknevét, az állandó lakhelyének címét, beleértve az irányítószámot, telefonszámot és az e-mail címét. Abban az esetben, ha a vásárló jogi személy, köteles a kereskedő számára bejelenteni a kereskedelmi nevét, a székhely címét, postai irányítószámmal együtt, a cégjegyzékszámát, telefonszámát és az e-mail címét. A vásárló jogosult a személyi adatait frissíteni.
10. Fizetési módok
Kártyás fizetés online, készpénzes fizetés - házhozszállításkor, készpénzes fizetés – személyes átvételkor, előre utalás – banki átutalás (a csomag kiszállítására a befizetés jóváírása után kerül sor).
11. Szavatosság
A termékekre vonatkozó szavatosság 2 év az eladás napjától számolva, kivéve, ha ez nem lett másképp megjelölve. A szavatossági és szavatosság utáni szolgáltatást a: Lipt, s.r.o., Družstevná 491, 914 42 Horné Srnie, Szlovákia, Tel.: 204 513 367. biztosítja. A jótállási javítások igényét csakis a termék eladási helyén lehet érvényesíteni.
11.1 Szavatossági felételek
- A garanciális javításkor a szavatossági idő hosszabbítva lesz a javítási idővel.
- A jótállási javításhoz a termékeket eredeti csomagolásban és számlával szükséges elküldeni. A szállított terméket a vevő a saját költségén köteles elküldeni a kereskedő számára.
- Szavatosság gyártási és anyaghibákra vonatkozik.
- Azon termékek esetében, amelyekre vonatkozik a garancia, a javításhoz szükséges anyagok a szerviz által lesznek biztosítva, továbbá jótállási szerviz is biztosítva lesz. A kicserélt részek és alkatrészek a szerviz tulajdonává vállnak.
- 5Reklamációt legkésőbb a szavatossági idő utolsó napjáig fogadunk el.
11.2 A szavatosság nem vonatkozik
- A szavatosság nem vonatkozik azokra a hibákra, melyet a készülék nem rendeltetésnek megfelelő használata, a Használati útmutató előírásainak be nem tartása okoz.
- Szakszerűtlen kezelés által okozott károk, figyelmetlenség, szállítás vagy a helytelen tárolás miatt
- Hőség, kémiai anyagok használata, szakszerűtlen kezelés által okozott károk.
- Elháríthatatlan esemény ( természeti és környezeti katasztrófa, tűz, árvíz ).
11.3 A vásárló személyes adatai
A vásárló tudomásul veszi, hogy a kereskedő (üzemeltető) a személyes adatait a Személyes adatok feldolgozásának a feltételei (kattintson ide) és az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 sz. (2016. április 27.) a természetes személyek védelméről a személyes adatok feldolgozása során és az ilyen adatok szabad áramlásáról és a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló rendelet (továbbiakban csak „rendelet“) alapján kerülnek feldolgozásra, termékvásárlás céljából, amelyet az a kereskedő a saját weboldalán keresztül kínált a vásárló számára. Ezen személyes adatok nyújtása nélkül (például keresztnév és vezetéknév, cím, telefonszám) nem lehetséges a vásárlási szerződés megkötése és a megvásárolt termék kézbesítése. A személyes adatok feldolgozásának a jogalapja szintén a törvény által előírt kötelességek teljesítése (pl. a könyvelésről szóló törvény). Szintén jogalapként szolgál az a tény is, hogy ezen feldolgozás elengedhetetlen a vásárlási szerződés teljesítéséhez, amelyet a vásárló a kereskedővel (üzemeltetővel) kötött.
12. Az áru vásárlói véleménye és értékelése
Véleményt írhatnak regisztrált és nem regisztrált vásárlók is. A kereskedő automatikusan felajánlja a regisztrált vásárlónak a megvásárolt áru értékelésének lehetőségét. A nem regisztrált vásárló a vélemény hozzáadásakor köteles megadni nevét, e-mail címét és hozzájárulni a személyes adatai kezeléséhez. Az összes véleményt a közzététel előtt ellenőrizzük, hogy alkalmasak legyenek a közzétételre. A gyanús vélemények és olyan vélemények, amelyek nem konkrét árukra vonatkoznak, vagy amelyekben a vásárló nem tér ki az áruval kapcsolatos tapasztalataira, nem jelennek meg a webáruházban.
13. Záró rendelkezések
A kereskedő fenntartja magának a jogot, hogy szerkessze és módosíthatja ezeket a feltételeket. Egyéb itt felsorolt kapcsolatok a kereskedő és a vevő között a kereskedelmi törvénykönyv által vannak módosítva.