Rezgő pisztoly Hi5 Cooper
3 rezgésszint a pihenésért és az egészségért
A masszázspisztoly hatékonyan ellazítja az izmokat, enyhíti a fájdalmat és csökkenti a merevség érzését. A készülék alkalmas otthoni önmasszázsra és sportolók, gyógytornászok, masszőrök és fizikailag aktív személyek számára egyaránt. A masszázspisztolyon 3 rezgésszintet állíthat be. A kívánt rezgések beállításával konkrét izomcsoportokra koncentrálhat, és igény szerint alakíthatja a terápiát, legyen szó mélymasszázsról, merevség- és fájdalomcsillapításról, izomregenerációról vagy feszültségoldásról. Ezzel a készülékkel végzett masszázs javítja a vér- és nyirokkeringést, valamint edzés utáni regenerációra is alkalmas.
Csendes, erős és könnyen használható
Ergonomikus formájának és átgondolt kialakításának köszönhetően könnyen kezelhető és használható. Rezgésszint LED-kijelzője van. A 2000 mAh-s akkumulátor körülbelül 8 órára elegendő töltés nélkül, maga a töltés körülbelül 3 órát vesz igénybe. A masszázspisztoly csendes és kompakt, így bárhová magával viheti.
4 masszázsfej
- lapos fej a nagyobb izmokra a háton és a combon
- puha, tartós habból készült gömbölyű fej az egész testre
- villafej a nyak, hát és az érzékeny izmok és inak masszírozására
- hegyes fej a meridiánok, az ízületek és a nehezen elérhető helyek mélymasszázsához
Műszaki paraméterek:
Teljesítmény: 16 - 60 W
Névleges feszültség: 8 V
Névleges áram: 2 A
Kimeneti feszültség: 5V
Kimeneti áram: 2 A
Frekvencia: 50/60 Hz
Súly: 390 g
Maximális sebesség: 3200 löket/perc.
Az akkumulátor kapacitása: 2000 mAh
Az akkumulátor típusa: újratölthető lítium akkumulátor
Méretek: 75 x 38 x 130 mm
A csomagolás masszázspisztolyt, 4 masszázsfejet és egy töltő USB-C kábelt tartalmaz. Az adapter nem része a csomagolásnak.
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot