Akupresszúrás alátét fekete - narancssárga 120x40cm
Az akupresszúrás alátét félhengerrel egy speciálisan kialakított masszázseszköz az akupresszúrás pontok stimulálására, amely segíti a test fájdalomcsillapítását, regenerációját és teljes ellazulását.
Az alátét és a félhenger természetes pamutból készült, puha béléssel. Fő részük a kör alakú, masszázshegyekkel ellátott rozetták, amelyek használat közben egyszerre több reflex felületre is nyomást gyakorolnak és pihentető, terápiás hatást fejtenek ki. Javítják a szervezet vérkeringését, felgyorsítják regenerálódását, feszesítik a bőrt és endorfinokat szabadítanak fel, amelyek enyhítik a fájdalom és a feszültség érzését a test különböző részein, csökkentik a fáradtságot és javítják a hangulatot.
Az akupresszúrás alátét többféleképpen használható, feküdhet rajta, ülhet vagy állhat. Masszírozza a gerincet, a vállat, a karokat, a csípőt vagy a lábakat. Az ergonómikus kialakítású félhenger hatékonyan alkalmazkodik a nyakhoz és pihentető talpmasszázsra is alkalmas.
Élvezheti az akupresszúrás masszázst otthona, irodája kényelmében vagy mindennapos tevékenységek, például tévénézés közben. A csomag tartalmaz utazótáskát is, melynek köszönhetően könnyedén tárolhatja az akupresszúrás segédeszközöket és kényelmesen magával viheti mindenhova.
Használat:
Az akupresszúrás alátét teljesen rugalmas és a padlóra teríthető, vagy bármilyen üléshez igazítható. Az alátéten és a félhengeren ajánlott ruha nélkül, vagy csak vékony ruharétegben helyezkedni. Használhatóak minden nap, 5-30 percig maradhatnak rajtuk, igénytől függően.
Az alátét paraméterei:
Méretek: 120 x 40 x 2 cm (hosszúság x szélesség x vastagság)
Anyag: természetes pamut
Szín: fekete-narancssárga
A rozetták száma: 460
A félhenger paraméterei:
Méretek: 39 x 14 x 10 cm (hosszúság x szélesség x vastagság)
Anyag: természetes pamut
Szín: fekete-narancssárga
A rozetták száma: 66
A rozetták paraméterei:
Anyag: ABS műanyag
Csomagolás: akupresszúrás alátét és félhenger utazótáskával
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot