BEURER UB 64 elektromos melegítő alátét
UB 64 melegítő alátét a német Beurer márkától praktikus szélekkel. Allergia elleni védelemmel rendelkezik. Egy puha, áteresztő pamutból van legyártva és ez a speciális szövet folyamatos védelmet biztosít az aktákkal, a kellemetlen szagokat okozó baktériumokkal és a penész növekedésével szemben. Ideális az allergiások számára.
Jó alvás – az elektromos alátétekkel a Beurer márkától.
A megfelelő alváshoz a szoba hőmérsékletének 18°C körül kellene lennie. A hűvös levegő és a kellemesen meleg alátét a takaró alatt, ideális feltételeket biztosítanak az alváshoz. Ezután az alvás már valódi örömmel jár.
A Beurer UB64 alátét ideális méretekkel rendelkezik 1 személy számára: 90 ill. 100 x 200 cm. Elég az ágyra helyezni és bekapcsolni azt. Az ágyra szerelést megkönnyítik a szélek is, amelyekkel rögzítheti az alátétet. Amíg megmossa a fogát, az alátét előkészíti a hő által biztosított kényelmet, így nem érheti semmilyen hideg meglepetés.
A biztonságról a Beurer Safety Systém rendszer gondoskodik – túlmelegedés elleni védelem. Ezen rendszernek köszönhetően, az alátét kikapcsol, ha a belsejében található hőspirál károsodott és kiégés veszélye áll fenn.
A Beurer UB 64 termék automatikus kikapcsolással rendelkezik 3 óra után.
Legyen kellemes az alvása a melegítő alátétekkel a német Beurer márkától!
Jellemzők és műszaki tulajdonságok:
- légáteresztő, elvezeti a nedvességet
- praktikus szélekkel a matracra történő rögzítéshez
- 3 hőbeállítás
- BSS túlmelegedés elleni védelem
- automatikus kikapcsolás cca. 3 óra után
- leválasztható kapcsoló
- külső réteg: pamut
- belső réteg: fleece
- mosás lehetősége mosógépben 30 °C-on
- univerzális méret: 200x90 cm/200x100 cm
- 60W
Öko-Tex: ezen berendezéshez felhasznált textília, teljesíti az Öko-Tex Standard 100 legszigorúbb ökológiai követelményeit, megerősítve a Hohenstein Research Institute által.
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot