BB tape LOVAK SZÁMÁRA 5cm x 5m
A tape speciálisan lovak és lovasok számára lett kifejlesztve, speciális hipoallergén ragasztóval. Segítséget nyújt lábadozásnál és a balesetek megelőzésénél. Vízálló, hipoallergén tape, akár 180%-os rugalmassággal, és akár 5 napos tartással.
Hogyan működik:
A tape-et a megtisztított és alkohol alapú szerrel zsírtalanított szőrzetre szükséges felragasztani. A felragasztott tape mikroszkopikusan húzza a bőrt az izmoktól és a fasciától, amivel csökkenti a nyomást és a duzzanatot, valamint támogatja az izomzatot és az ínakat. Csökken a fájdalomérzet, mivel a bőrön keresztül a központi idegrendszerre hat.
A lovak számára kifejlesztett kinesio tape előnyei:
- sérülés utáni fájdalom csökkentése és ellenőrzése
- duzzanatok mérséklése
- növeli az ízületi mozgékonyságot
- az izomfunkció javítása
A tape felhelyezésének területei:
- ínygyulladás
- gyulladások utáni állapotok
- izomrelaxáció támogatása
- az Achilles-ín támogatása
- desmitis – csontközi izomgyulladás
- rehabilitáció
- mozgás korlátozása, a mozgás terjedelmének korlátozása, mozgás irányítása
Figyelmeztetés: A lovak a tape-et hasonlónak érezhetik, mint az idegesítő rovarokat, amire természetesen reagálhatnak. A tape felhelyezésénél tartsa be a biztonsági szabályokat és ellenőrizze a ló viselkedését az alkalmazott tape-el, még a lóval történő munka előtt.
Összetétel: 97% pamut, 3% nejlon (latex és cink nélkül)
Szín: bézs
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot