Akupresszúrás szőnyeg ECO krém-arany 72x40cm

Akupresszúrás szőnyeg ECO krém-arany 72x40cm

23 590 Ft
18 575 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
23 590 Ft
18 575 FtÁFA nélkül

Az akupresszúrás szőnyeg és párna az egész test reflexmasszázsához készült segédeszközök. Az akupresszúrás masszázseszközök használata azoknak ajánlott, akik különféle fájdalmakkal, izomfeszüléssel, alvási problémákkal küzdenek, vagy akik pihenni szeretnének egy fárasztó nap után.

A rendszeres akupresszúrás masszázs enyhíti az izomfeszültséget, a hátfájást, enyhíti a nyakmerevséget és segít fejfájás esetén. Emellett jótékony hatással van a stressz ellen is, elősegíti a lelki ellazulást, pihenést, ezáltal javítja az alvás minőségét. A szőnyegen és a párnán lévő tüskék támogatják a bőr mély serkentését, ami annak feszesítéséhez, illetve a narancsbőr csökkenéséhez vezet.

A szőnyeg és a párna természetes lenvászonból, pamutból, kókuszrostból készült, hajdina héjjal töltve.

A len - pamutszövet kellemes tapintású és biztosítja a levegő keringését, aminek köszönhetően a bőr nem izzad. A kókuszrost rugalmas és ellenáll a szakadásnak. Alkalmas allergiásoknak, mert nem szabadít fel port. A hajdina héja antiallergén és könnyen alkalmazkodik a test formájához.

A tüskék hipoallergén HIPS anyagból készültek, és az egész szőnyegen szétszórva hogy a lehető legtöbb akupresszúrás pontot stimulálják.

Az akupresszúrás készlet használata egyszerű. A szőnyeget és a párnát használhatja otthon vagy a munkahelyén is. A készlet tartalmaz egy táskát is, amely lehetővé teszi a segédeszközök kényelmes szállítását.

Az akupresszúrás segédeszközök OEKO-TEX és BIO tanúsítvánnyal rendelkeznek, amelyek igazolják, hogy a len, a gyapot és a kókuszrost egészségre ártalmatlan, a hajdina héja pedig biogazdálkodásból származik.

Használat: A szőnyeg ülve, fekve és állva is használható. Mindegyik módszernél a tüskék kellő nyomást hoznak létre a kívánt területen. Használhatja a szőnyeget a hát, a lábak, a karok és a csípő akupresszúrás masszázsára. A párna elsősorban nyak- és nyakmasszázsra készült, de elhelyezhető a csípő vagy a láb alatt.

Az akupresszúrás szőnyeget a párnával együtt elhelyezheti a padlóra, a matracra vagy a székre. Ruha nélkül, vagy csak vékony ruharétegben ajánlott a szőnyegen feküdni vagy ülni. Az akupresszúrás készlet napi használatra alkalmas, és szükség szerint 20-40 percig is maradhat rajta. Kezdőknek ajánlott napi 10 perccel kezdeni, és ezt az időt fokozatosan növelni.

A szőnyeg paraméterei:
Méretek: 72 x 43 x 2 cm (hosszúság x szélesség x vastagság)
Anyag: Természetes len és pamut, kókuszrost és antiallergén HIPS anyag
Rozetták száma: 221 db
A rozettán lévő tüskék száma: 31
Akupresszúrás pontok száma: 6851

A párna paraméterei:
Méretek: 40 x 30 x 7 cm (hosszúság x szélesség x vastagság)
Anyag: Természetes len és pamut, hajdina héj, antiallergén HIPS anyag
Rozetták száma: 73 db
A rozettán lévő tüskék száma: 31
Akupresszúrás pontok száma: 2263

A táska paraméterei:
Méretek: 40 x 40 x 9 cm (hosszúság x szélesség x vastagság)
Anyag: Természetes szál

Szín: krém - arany

A doboz méretei:
Hosszúság: 40 cm
Szélesség: 40 cm
Magasság: 15 cm

Vélemény 1

Zuzana Bobáková
2024.10.31.

A velvesa akupresszúrás alátét kiváló otthoni masszőr és elsősegély hátfájáskor! Nagyon örülök!

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot