Bordázott simító maderoterápiához

Bordázott simító maderoterápiához

4 990 Ft
3 929 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4 990 Ft
3 929 FtÁFA nélkül

A maderoterápiához alkalmas bükkfából készült simító a problémás testrészek, különösen a comb és a fenék végső formázására, simítására szolgál. Az ismételt masszázsmozdulatok támogatják a nyirokrendszer működését, ezáltal segítik a zsír, a folyadék és a káros anyagok csökkentését. Ugyanakkor serkentik az izmokat és kisimítják a bőrt. A rendszeres masszázs segíti a cellulit csökkentését, valamint feszesebbé és simábbá teszi a kezelt területeket.

A simító speciálisan úgy van kialakítva, hogy alkalmazkodjon a masszírozott területek formájához. A masszázs közben a barázdáknak köszönhetően mélyebbre hatol az izmokba. A segédeszközt finom lakkréteggel kezelik, amely lehetővé teszi az egyszerű fertőtlenítését.

A maderoterápia vagy a fahengeres masszázs Dél-Amerikából (Kolumbia, Brazília) származik. Különféle formájú hengereket és tiszta bükkfából készült kellékeket használ.
A maderoterápia elsősorban a bőr jó vérkeringésére és a nyirokáramlás javítására irányul, melynek ismételt masszázs esetében látható eredménye a karcsúbb és jobban formázott test, egyenletes bőrtónussal.

A rendszeres maderoterápia eredménye:
  • vonzóbb és karcsúbb testkontúrok
  • csökkenti a cellulit és a striák láthatóságát
  • egységesíti a bőrtónust
  • a bőr szerkezetének javítása
  • a bőr kisimítása és feszesítése

Ez a fajta masszázs elsősorban a problémás testrészekre összpontosít, mint a comb, a has, a fenék, a kar és a csípő, de a nyak és az arc is. Maga a masszázs pihentető és fájdalommentes.

Méretek: 28,5 × 13 × 1,5 cm

Vélemény 1

Iosif
2024.7.2.

PLUSZ: Nagyon hasznos és jó termék, könnyű fa, amelyet könnyű használni. MÍNUSZ: Azonban a felületi kezelése nem volt gondosan elvégezve, egyen a 3 munkarészből szennyeződések találhatóak, amelyek gátolhatják/megkaparhatják a bőrt. Csak ebből az okból kifolyólag adtam csak 4 csillagot. Amúgy a terméket szívből ajánlom!

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot