Megfázás és ellenállóképesség - illóolajok keveréke
Illóolajok keveréke légúti betegségek megelőzésére és kezelésére. Nagyon jótékony hatással van az immunrendszerre. 100%-ban természetes illóolajokból készült, erős antivirotikus és antibakteriális hatása miatt értékelik. Serkentő hatású fáradtság és a kimerültség esetében. Nátha, köhögés és megfázás esetén megkönnyíti a légzést és segíti a légutak tisztulását.
Ravensara, eukaliptusz, fenyő, rozmaring, kakukkfű, levendula, teafa és más illóolajok egyedülálló kombinációja, különösen alkalmas olyan időszakokban, amikor megnő a légúti megbetegedések kockázata.
Alkalmazás:
3-8 csepp aromalámpába vagy diffúzorba megelőzésre vagy a szervezet támogatására megfázás, nátha és köhögés idején.
Adjon néhány cseppet a masszázsolajhoz vagy krémhez és kenje be a mellkasát megfázás és köhögés esetében.
A keverék szaunában is használható, néhány csepp vízzel hígítva öntözze vele a szaunaköveket, vagy csepegtesse ruhadarabra, vattára vagy papírra és hagyja szabadon elpárologni a szaunában.
Összetevők (INCI): Bio Cinnamomum Camphora Leaf Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Citrus Paradisi Peel Oil, Pinus Sylvestris Leaf Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Thymus Vulgaris Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Chora Levanafolinalamilum Oil, Chora Levanafoligalomust Olaj, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Cymbopogon Martini Oil, Leptospermum Scoparium Branch / Leaf Oil, Limonene*, Citronellol*, Geraniol*, Linalool*, Citral*, * illóolajok része
Kapcsolódó termékek
Vélemény 1
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot
kellemes illat kitűnő légkört teremt