Solivari habzó fürdősó 1000g

Solivari habzó fürdősó 1000g

850 Ft
669 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
850 Ft
669 FtÁFA nélkül

Solivari só pihentető habfürdőhöz az egész testre. A só jótékony hatással van a fájdalmas izmokra és ízületekre. Tisztítja, fertőtleníti és puhítja a bőrt, így segít a pattanások, pikkelysömör vagy ekcéma kezelésében. Hatékonyan ellazítja a légutakat és felmelegíti az egész testet a fürdőzés során. Megfázás vagy influenza idején is használható.

A sónak négy különböző színváltozata van, a természetes illóolajok és illatok eltérő kombinációjával:
  • Kék,frissítő fodormenta illattal
  • Lila, édes fekete szőlő finom illatával
  • Narancssárga, a jázmin szexotikus illatával
  • Fehér, kellemes zöld tea illattal

Aromaterápiás hatásuk van, melynek köszönhetően a só oldja a stresszt és a kimerültséget.

Használat: Oldjunk fel 3-4 evőkanál sót egy kb.38-45°C-os vízhőmérsékletű fürdőben. Javasoljuk, hogy 15-25 percig maradjon a fürdőben, és ismételje meg az eljárást heti 2-3 alkalommal 2-4 héten keresztül. A fürdő után mosakodjon meg tiszta vízzel és pihenjen legalább egy órát melegbe burkolózva.

Tárolás: A sót száraz, sötét, jól szellőző és tiszta helyen, 5-23°C hőmérsékleten tárolja.

A solivari só összetétele:
Kék: nátrium-klorid, nátrium-lauret-szulfát, lauramidopropil-betain, C.I. 73 015, aroma
Lila: nátrium-klorid, nátrium-lauret-szulfát, lauramidopropil-betain, C.I. 73 015, C.I. 14 720, aroma
Narancssárga: nátrium-klorid, nátrium-lauret-szulfát, lauramidopropil-betain, C.I. 19 140, C.I. 15 985, C.I. 16 255, aroma
Fehér: nátrium-klorid, nátrium-laureth-szulfát, lauramidopropil-betain, aroma

Csomagolás: 1 kg

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot