Málna növényi masszázsolaj 1000ml

Málna növényi masszázsolaj 1000ml

7 200 Ft
5 669 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
7 200 Ft
5 669 FtÁFA nélkül

A természetes málnaolajjal végzett masszázs regeneráló, tápláló és fiatalító hatású. 100%-ban természetes olajkivonatokat tartalmaz áfonyalevélből, noni bogyóból, eperfából, aróniából, bodzából, gránátalma magjából, áfonyából és szederből. Ezen összetevők kombinációja hatékony készítményt hoz létre a komplex bőrápoláshoz.

Az olaj segít csökkenteni a finom ráncokat és lassítja a bőr öregedését. Serkenti a vérkeringést és a kollagén termelődését, ami növeli a bőr rugalmasságát és feszességét. Antioxidáns és gyulladáscsökkentő hatása van, fokozza a bőr védekezőképességét. Használat után a bőr puha, rugalmas, hidratált és tonizált marad.

A málna illatának köszönhetően javul a lelki állapot, mivel oldja az érzelmi feszültséget és javítja a hangulatot.

A masszázsolaj további összetevői a szőlőolaj, repceolaj, mandulaolaj, ricinusolaj, olívaolaj és tokoferol.

Tárolás: A terméket sötét és száraz helyen, 5-25°C hőmérsékleten tárolja.

Összetétel (INCI): Brassica Campestris Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vaccinium Vitis-Idaea Leaf Extract, Punica Granatum Fruit Extract, Morinda Citrifolia Leaf Extract, Rubus Fruticosus Fruit Extract, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Aronia Melanocarpa Fruit Extract, Sambucus Nigra Fruit Extract, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Parfum, Tocopherol, Benzyl Alcohol

Csomagolás: 1 l

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot