Adjusment zokni Kids Multicolor

Adjusment zokni Kids Multicolor
Adjusment zokni Kids Multicolor
Adjusment zokni Kids Multicolor

Adjusment zokni Kids Multicolor

9 059 Ft
7 133 Ft ÁFA nélkül

										
									
									
+
-
9 059 Ft
7 133 FtÁFA nélkül

A KIDS állító zokni kifejezetten azoknak a gyermekeknek készült, akik már szenvednek valamilyen hibától. Gyógytornász terápia és kezelés kiegészítésére alkalmasak. Használatuk is kissé eltér – ajánlott a rövidebb ideig tartó viseletet, mint a felnőtteknek.

A gyermekek bőre sokkal puhább, és gyorsabban alakulhatnak ki zúzódások a lábujjak között. A gyermekeknek készült igazító zoknik azonban nagy előnyt jelentenek a DMO-tól, PEC-től vagy más deformitásoktól szenvedő gyermekek számára.

Az igazító zokni terápiás segédeszköz gyermekeknek és felnőtteknek, amelyek célja a lábujjak szétválasztása és nyújtása, ezáltal nem csak a lábujjak, hanem az egész lábfej ellazítása is. Megfelelő használat esetén a zokni mozgékonyan tartja a lábujjakat, vérfoltos, a lábfej pedig ellazul.
Gyógytornászok és pedológusok is ajánlják a kezelés kiegészítéseként - pl. j. aktív testmozgás és gyógytorna - lábproblémák esetén, mint hallux valgus, lúdtalp, kalapácsujjak, egymáshoz nyomott vagy görbe lábujjak, fájdalmas sarok stb.

Az állító zokni NEM cipőbe vagy normál sétához készült, kizárólag nyugalmi állapotan használja, amikor nincs nyomás alatt a lába, ülve vagy fekve, de éjszaka nem. Az állító zokni viselését fokozatosan kell elkezdeni az utasításoknak megfelelően.

Rövid utasítás az igazító zokni helyes használatához:
  1. Húzza a gyermek lábára az igazító zoknit úgy, hogy a lábujjak feletti lábfejre varrt lábak mindig egymás felé mutassanak! (a jobb és bal zokni helyes megkülönböztetéséhez).
  2. Az első néhány napban helyezze a lábujjak közti távtartókat a lábujjak közé, és hordja a gyermek az igazító zoknit körülbelül napi 5-10 percig.
  3. Néhány nap zokniviselés után vigye az elválasztókat a lábujjak feléig, és hordja az igazító zoknit körülbelül 30-60 percig.
  4. Néhány hét elteltével az elválasztókat teljesen a lábujjak közé mozgathatja a maximális hatás és a láb kényelme érdekében és a gyermek napi több órán keresztül hordhatja az állítózoknit szükség szerint.


Hogyan válasszuk ki a megfelelő méretű állító zoknit?
Az állító zoknik valamivel nagyobb méretben készülnek, mint a normál zoknik, és mivel nyitott orrúak, általában megfelelően illeszkednek.

Az állító zokni méretének kiválasztásakor a láb hosszán kívül vegye figyelembe a láb általános szerkezetét: a lábujjak közötti távolságok méretét, a lábfej magasságát, vagy a láb apróságát vagy méretét. Ha a gyermek lábának mérete az állító zokni két mérete közötti határon van (pl. 30-as és 31-es méretű cipőt vásárol), válassza a kisebbet a szegélyméretek közül, ha keskeny lába és lábujjai vannak, és a méretek közül a nagyobbat, ha a lába és a lábujja szélesebbek.

XXS méret:
normál cipőméret 27-től 30-ig
XS méret: normál cipőméret 31-tól 34-ig

Összetétel: 90% pamut, 7% poliészter, 3% elasztán

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot