Női szaunakilt

Női szaunakilt

6 690 Ft - tól
5 268 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
6 690 Ft - tól
5 268 FtÁFA nélkül

A szaunakilt praktikus ruházat, alkalmas wellnesshez. Előnye a magas nedvesség szívó képesség és a gyors száradás. Használható szaunában, masszázsnál vagy fürdés után.

A hölgyek számára készült szaunakilt laza szabású gofrimintás anyagból varrva. A kilt légies anyaga garantálja a könnyedség, természetesség, kényelem érzetét és egyben elegáns megjelenést kölcsönöz. A test nagyobb részét elfedi, magasabb alkatú férfiak is használhatják.

100% pamutból készült, amit az allergiások és az érzékeny bőrűek is értékelnek majd.

A kilt felső része elasztikus gumiszalaggal van összehúzva, tépőzáras a könnyebb öltözködés és a biztonságos viselet érdekében. A ruhadarab jobb oldalán praktikus zseb található.

Méretek: 150 x 70 cm
Anyag: 100% pamut
Szín: fehér / bézs

Vélemény 8

Béli Tibor
2024.10.21.

Kellemes anyag, maximális elégedettség!

0.0.0.
velvesa
Marianna Semjonová
2024.10.11.

Kellemes anyag. Maximális elégedettség.

0.0.0.
velvesa
Daška Polomčáková
2024.9.7.

Kellemes, minőségi anyag

0.0.0.
velvesa
Bea
2024.8.14.

Kiváló! Nagyon jó az anyaga.

0.0.0.
velvesa
Ivona
2024.1.2.

Ajánlom, de meglátjuk, hogy mennyi mosás után fog tartani a tépőzár. Amúgy az anyag jó.

0.0.0.
velvesa
Cili Nagy
2023.12.27.

Kiváló termék. Ajánlom❗

0.0.0.
velvesa
Lné Zsuzsa
2023.7.20.

Nahyon kellemes anyaga van, jo érzés benne lenni! A tépőzár túl merev volt, ezért patentre cseréltem. Ajánlom ezt a kiváló terméket!

0.0.0.
velvesa
Mármarosiné Kiss Melinda Erzsébet
2023.4.22.

Kiváló termék - szuper anyaga van

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot