Stabil ágy Lipt® Classic

Stabil ágy Lipt® Classic

179 990 Ft
141 724 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									

Szállítási költség Magyarország egész területén: 19 900 Ft ÁFA-val

+
-
179 990 Ft
141 724 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 5 és több db (2024. 11. 26 Önnél)
Kézbesítési információ

Szállítási költség Magyarország egész területén: 19 900 Ft ÁFA-val

A Classic stabil masszázságy tökéletes segédje lesz a különféle kezelések végzésekor, és teljes mértékű kényelmet biztosít a vendégei számára. Alkalmas masszőrök, gyógytornászok, rehabilitációs munkások vagy kozmetikusok számára.

A masszázságy megmunkált, lakkozott, tömör tölgyfából készült, melynek köszönhetően stabil felépítésű és akár 270 kg-os teherbírású. Az ágy magasságát igény szerint 60-90,5 cm-re állíthatja, majd dupla zárral rögzítheti. A lábakon lévő gumialátétek csúszásmentesek és megakadályozzák a nem kívánt mozgást.

Az ágy kiváló minőségű, puha műbőrrel burkolt, amely ellenáll a víznek, izzadságnak, zsírnak, és könnyen tisztítható. A belseje réteges, 7,5 cm vastag habszivacsból áll, mely egy kemény, puha és még puhább rétegből áll, így megtartja formáját és egyben nagyon kényelmes és puha. Az ágy mindkét oldalán lyukak találhatók párna vagy a lepedőtartó számára.

A fejtámla tartó és a fejtámla a csomag részét képezi. Masszív felépítésű, ergonomikus kialakítású és memóriahabbal töltve. Fekvés közben egyenletesen oszlatja el a nyomást az arc teljes kerületén, így megelőzi a nyomást, a bőrirritációt és teljes kényelmet biztosít. A fejtámla állítható, és a gyorskioldó segítségével könnyedén beállíthatja a megfelelő szöget. A masszázságyhoz akasztós kartámla is rögzíthető, ahol a vendégek pihentethetik a kezüket az eljárás során.

A masszázságy a fekvő rész alatt beépített praktikus polccal rendelkezik a masszázseszközök, olajok, törölközők és lepedők tárolására, hogy azok mindig kéznél legyenek.

Csomagolás: stabil masszázságy, fejtámla tartó, fejtámla és kartámla

Méretek

Szélesség

71 cm

Hosszúság

192 cm

Fejtámla

30 x 30 cm

A kárpit vastagsága

7,5 cm

A magasság beállítása

65 - 90,5 cm

Az ágy súlya

34 kg

Teherbírás

Dinamikus

270 kg

Sztatikus

790 kg

Anyag

Kárpitozás

műbőr

Szerkezet

tölgyfa

Tömör tölgyfából készült szerkezet

A kemény tölgyfa biztosítja az ágy biztonságos és stabil szerkezetét, dinamikus teherbírása akár 270 kg.

“

Egyedi magasság beállítás

Könnyedén állítható az ágy magassága 60-90,5 cm tartományban, két csavarral rögzítheti az ágy mindkét lábán. A lábak csúszásgátló gumialátétekkel vannak ellátva a biztonság érdekében.

“

Fejtámla tartó és fejtámla

Az ergonomikusan kialakított memóriahabos fejtámla az ágy mindkét oldaláról csúsztatható az állítható tartószerkezetre. A másik pár lyukat használhatja az egyszer használatos lepedő tartóra. A csomagolás felfüggeszthető könyöktámaszt is tartalmaz.

“

Tárolópolc az ágy alatt

A szerkezet praktikus eleme az egész ágy alatti polc, amelyen masszázs segédeszközöket, törölközőket tárolhat.

“

Kényelmes kárpitozás

A puha és ellenálló műbőr 7,5 cm vastag, három rétegből álló, különböző sűrűségű habot takar. Az ágy nagyon kényelmes és egyben stabil formájú.

“

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot