Adjustment zokni Green

Adjustment zokni Green

8 743 Ft
6 884 Ft ÁFA nélkül

										
									
									
+
-
8 743 Ft
6 884 FtÁFA nélkül

Az igazító zokni terápiás segédeszköz gyerekeknek és felnőtteknek, amelyek a lábujjak szétválasztására és nyújtására szolgálnak, ezáltal nem csak a lábujjakat, hanem az egész lábfejet is ellazítják. Megfelelő használat esetén a zokni mozgásban tartja a lábujjakat, és a vér áramlását, a lábat pedig ellazítja.
Gyógytornászok és lábgyógyászok ajánlják a kezelés kiegészítéseként - pl. aktív testmozgás és gyógytorna - lábproblémák, például bütyök (hallux valgus), lapos láb, kalapácsujjak, zúzódásos vagy kicsavarodott lábujjak, fájdalmas sarok stb. esetében.

Segítenek a normál erőkifejtés során fellépő lábfáradtság és fájdalmak esetén is, melyek például séta, állás vagy futás keskeny, szűk cipőben és magassarkúban, ülőmunka, túlsúly esetén vagy túlzottan meleg időben jelentkezhetnek.

Az igazító zoknik NEM cipőbe vagy normál járáshoz készültek, kizárólag pihenés során hordja, amikor a lábakra nem nehezedik nyomás, ülve, fekve vagy pedig éjszaka. Az igazító zoknit az utasításnak megfelelően fokozatosan kell elkezdeni viselni, és követni a saját érzéseit.

Rövid leírás az igazító zokni helyes használatához:
  1. Vegyünk fel az igazító zoknit úgy, hogy a lábujjak feletti lábfejre varrt lábak mindig egymás felé nézzenek! (a jobb és bal zokni helyes megkülönböztetéséhez).
  2. Az első néhány nap helyezze a lábujjak közti elválasztókat a lábujjak csúcsa közé, és hordja az igazító zoknit körülbelül napi 15-20 percig (gyerekek 5-10 percig).
  3. Néhány nap zokniviselés után mozgassa az elválasztókat a lábujjak feléig, és hordja az igazító zoknit körülbelül napi 1-2 órán keresztül (gyermekek 30-60 percig).
  4. Néhány hét elteltével az elválasztókat teljesen a lábujjak közé mozgathatja a maximális hatás és a láb kényelme érdekében, és napi több órán keresztül hordhatja az igazító zoknit szükség szerint vagy egész éjszaka (a zokniban alvás nem ajánlott gyermekek!).

Az eredeti igazító zokni szegélye lazább, lábfején hímzett láb található a jobb és bal zokni megkülönböztetésére (a lábujjaknak mindig egymás felé kell mutatniuk), valamint nyitott eleje négy elválasztóval, amelyek finom nyomást gyakorolnak a lábujjakra. Az elválasztók kézzel, szigorú ellenőrzés mellett készülnek, hiszen az elválasztók megfelelő hosszának és szélességének betartása kulcsfontosságú a zokni maximális hatásának eléréséhez.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő méretű igazító zoknit?
Az igazító zoknik valamivel nagyobb méretben készülnek, mint a normál zoknik, és mivel nyitott orrúak, általában megfelelően illeszkednek.

Az igazító zokni méretének kiválasztásakor a láb hosszán kívül vegye figyelembe a láb általános szerkezetét: a lábujjak közötti távolság méretét, a lábfej magasságát, vagy a láb apróságát illetve méretét. Ha a láb mérete a két méretű zokni közötti határon van (pl. 38-as és 39-es cipőt vásárol), válassza a kisebbet a határméretek közül, ha szűk lábakkal és lábujjakkal rendelkezik, valamint a méretek közül a nagyobbat, ha a talpa és a lábujjai szélesebbek.

S méret: normál cipőméret 35-38-ig
M méret: normál cipőméret 39-től 42-ig
L méret: normál cipőméret 43-tól 46-ig

Összetétel: 90% pamut, 7% poliészter, 3% elasztán

Vélemény 1

Ivetka
2024.11.6.

A zoknikat még csak pár napja használom, így nagy eredményeket még nem látok. Azonban nagyon kellemes és puha.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot