Szőlős növényi alapú masszázsolaj 1000 ml

Szőlős növényi alapú masszázsolaj 1000 ml

6 890 Ft
5 425 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
6 890 Ft
5 425 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 3 db (2025. 4. 2 Önnél)
Kézbesítési információ

A szőlőmagok nagyon értékes alapanyagok, amelyek tele vannak ásványi anyagokkal, polifenollal, E vitaminnal és nedvesítő hatásúak. Még I. Miksa német-római császár is olyan értékesnek tartotta, hogy a szőlőmag olaj gyártása teljesen 1596-ig királyi monopólium volt. Ezekben az időkben értékesebb volt, mint az arany. Javasolt a száraz és kimerült bőr számára.

Megőrzi a bőrfelület rugalmasságát és feszessé teszi azt. A magas vitamin, és antioxidáns tartalommal az immunrendszer megerősítéséhez vezet. Egyszerűen és gyorsan felszívódik. Megfelelő a kozmetikai procedúrák megelőzésére, a szem körüli ráncok és a dekoltázs kezelésére. Az összes bőrtípus számára megfelel, főleg az öregedő és száraz bőrre. A hosszú távú felhasználása meggátolja a bőröregedést.

Összetétel: Olus oil, Parfum, Vitis Venifera Seed oil, Butylphenyl Methylpropional

Vélemény 10

Daniel
2025.3.21.

Egyszerűen kiváló olaj, hihetetlen az illata és a masszírozáshoz tökéletes. Ajánlom felmelegíteni is. Köszönöm az üzletnek, hogy volt nekik, nehéz beszerezni.

0.0.0.
velvesa
Janka
2024.12.30.

Kiváló olaj, gyönyörű illat

0.0.0.
velvesa
Lucia
2024.11.27.

Gyönyörű illat

0.0.0.
velvesa
Chivuta
2024.9.29.

Kiváló olaj, kellemes illatú és a kezek könnyebben dolgoznak a jó csúszásnak köszönhetően.

0.0.0.
velvesa
Kristína
2024.9.12.

Kitűnő állag és az illat valóban gyönyörű.

0.0.0.
velvesa
Ladislav
2024.2.6.

Az igaz, hogy már többfélét kipróbáltam, de a szőlőshöz mindig szívesen visszatérek, gyönyörű illat, az olaj kicsit sűrűbb és kiváló vele dolgozni

0.0.0.
velvesa
Marta
2023.12.7.

Gyönyörű az illata

0.0.0.
velvesa
Barbora
2023.6.8.

A legjobb olaj a világon

0.0.0.
velvesa
E.Bystrický
2023.1.18.

Köszönöm az olajat, mindenkinek ajánlom, aki szereti a szőlő illatát. Az olaj minőségi és a használat során hosszú ideig kitart.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2023.9.13.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot