Adjustment zokni Navy Extra Stretch

Adjustment zokni Navy Extra Stretch
Adjustment zokni Navy Extra Stretch
Adjustment zokni Navy Extra Stretch
Adjustment zokni Navy Extra Stretch

Adjustment zokni Navy Extra Stretch

8 743 Ft
6 884 Ft ÁFA nélkül

										
									
									
+
-
8 743 Ft
6 884 FtÁFA nélkül

Az extra rugalmas igazító zokni Extra Stretch bő szegéllyel különlegessége, hogy lazább zokni a nagyobb lábduzzanattól szenvedők számára.

Az igazító zokni terápiás segédeszköz gyermekeknek és felnőtteknek, amelyek célja a lábujjak szétválasztása és nyújtása, ezáltal nem csak a lábujjak, hanem az egész lábfej ellazítása is. Megfelelő használat esetén a zokni mozgékonyan tartja a lábujjakat, serkentő, a lábfej pedig ellazul.
Gyógytornászok és pedológusok ajánlják a kezelés kiegészítéseként - pl. j. aktív testmozgás és gyógytorna - lábproblémák esetén, mint hallux valgus, lúdtalp, kalapácsujjak, egymáshoz nyomódott vagy görbe lábujjak, fájdalmas sarok stb.

Segítenek a lábfájdalmak és a normál megerőltetés során fellépő lábfájdalmak, például séta, állás vagy futás keskeny, szűk cipőben, magassarkú viselése, ülőmunka, túlsúly vagy túlzottan meleg időjárás esetén is.

Az igazító zokni NEM cipőbe vagy normál sétához készült, kizárólag nyugalmi állapotban viselje, amikor nincs nyomás alatt a láb, ülve, fekve vagy éjszaka. Az igazító zoknit az utasításoknak megfelelően fokozatosan kell elkezdeni viselni, és követni kell a saját érzéseit.

Rövid utasítás az igazító zokni helyes használatához:
  1. Vegyük fel az igazító zoknit úgy, hogy a lábujjak feletti lábfejre varrt lábak mindig egymás felé mutassanak! (a jobb és bal zokni helyes megkülönböztetéséhez).
  2. Az első néhány napban helyezze a lábujjak közti távtartókat a lábujjak közé, és hordjon igazító zoknit körülbelül napi 15-20 percig (gyerekek 5-10 percig).
  3. Néhány nap zokniviselés után vigye az elválasztókat a lábujjak feléig, és hordja az igazító zoknit körülbelül napi 1-2 órán keresztül (gyermekek 30-60 percig).
  4. Néhány hét elteltével az elválasztókat teljesen a lábujjak közé mozgathatja a maximális hatás és a láb kényelme érdekében, és napi több órán keresztül hordhatja az állítózoknit szükség szerint vagy egész éjszaka (a zokniban alvás nem ajánlott a gyermekeknek!).


Az eredeti igazító zokni szegélye lazább, lábfején hímzett láb található a jobb és bal zokni megkülönböztetésére (a lábujjaknak mindig egymás felé kell mutatniuk), valamint nyitott az eleje négy elválasztóval, amelyek finom nyomást gyakorolnak a lábujjakra. A távtartók kézzel, szigorú ellenőrzés mellett készülnek, hiszen a távtartók megfelelő hosszának és szélességének megtartása kulcsfontosságú a zokni maximális hatásának eléréséhez.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő méretű zoknit?
Az állító zoknik valamivel nagyobb méretben készülnek, mint a normál zoknik, és mivel nyitott orrúak, általában megfelelően illeszkednek.

Az állító zokni méretének kiválasztásakor a láb hosszán kívül vegye figyelembe a láb általános szerkezetét: a lábujjak közötti távolságok méretét, a lábfej magasságát, vagy a láb apróságát vagy méretét. Ha a láb mérete az állító zokni két mérete közötti határon van (pl. 38-as és 39-es méretű cipőt vásárol), válassza a kisebbet a szegélyméretek közül, ha keskeny lába és lábujjai vannak, és a méretek közül a nagyobbat, ha a lába és a lábujja szélesebbek.

S méret
: normál cipőméret 35-38-ig
M méret: normál cipőméret 39-től 42-ig
L méret: normál cipőméret 43-tól 46-ig

Összetétel: 90% pamut, 7% poliészter, 3% elasztán

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot