Akupresszúrás alátét EKO 72x42cm - zöld

Akupresszúrás alátét EKO 72x42cm - zöld

19 990 Ft
15 740 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Speciális alátét és párna masszázsvégekkel, amelyek stimulálják az akupresszúrás pontokat, támogatják a különböző egészségügyi problémák kezelését és hozzájárulnak az egész test teljes ellazulásához.

Az akupresszúrás alátét környezetbarát anyagokból készült a párnával együtt. A puha bélés kókuszrostból készült, megakadályozza a nedvesség felszívódását és higiénikusan tisztán tartja. A párna hajdinahéjjal van megtöltve, így tökéletesen alkalmazkodik a nyak és a váll formájához a hatékony kezelés érdekében. Mindkét masszázssegédeszköz huzata kellemes, természetes nedvességálló lenből készült, amely ráadásul gyorsan szárad, szabályozza a bőr és a levegő közötti hőcserét, és alkalmas az érzékeny bőrre.
Az alátét és a párna felületén kör alakú rozetták találhatók, amelyeket hősajtolásos technikával ragasztó használata nélkül hegesztettek a huzatra, így teljesen biztonságosak a bőr számára.

Az alátét és párna használata nem igényes, alkalmasak otthoni masszázsra vagy ülőmunka közbeni pihenésre. Fekve, ülve vagy állva a masszázshegyek nyomást gyakorolnak a test kiválasztott területére és aktiválják a regenerációs folyamatokat. A párna alkalmas a hát, a kéz vagy a csípő masszírozására, az akupresszúrás párna pedig a nyak vagy a talp masszírozására.

A masszázshegyekkel ellátott rozetták egyszerre több reflex felületet is masszírozhatnak. Így serkentik a vérkeringést, stimulálják a bőrt és a bőr alatti szövetet, valamint segítik az endorfinok felszabadulását, amelyek az izom-, ízületi- és fejfájdalmak ellen hatásosak. Ezenkívül csökkentik a stresszt, a depressziót, az álmatlanságot és javítják a hangulatot.

A csomag vászon válltáskát tartalmaz, amelyben az akupresszúrás alátétet a párnával együtt tárolhatja és magával viheti.

Használat:
Az akupresszúrás alátétet szétterítheti a padlón vagy az ülésen. Minél intenzívebben érintkeznek a hegyek a test akupresszúrás pontjaival, annál jobb az alátét hatása. Ezért ajánlatos ruha nélkül vagy vékony ruharétegben az alátéten ülni, feküdni vagy állni. Az akupresszúrás alátéten való tartózkodási idő egyedi, 5-30 perc. Minden nap használható.

Az alátét paraméterei:
Méret: 72 x 42 cm (hosszúság x szélesség)
Anyag: len
Bélés: kókuszrost
A rozetták száma: 200

A párna paraméterei:
Méret: 40 x 32 cm (hosszúság x szélesség)
Anyag: len
Bélés: hajdinahéj
A rozetták száma: 54

A rozetták paraméterei:
Anyag: ABS műanyag

Csomagolás: Akupresszúrás alátét párnával és vászonzsákkal

Vélemény 3

Simona Gabriela Diaconu
2024.1.25.

Extra minőség, nagyon jó anyagok, már nagyon gyakran használom! Nagyon elégedett vagyok!

0.0.0.
velvesa
Lucie
2023.1.25.

Kellemes ellazulás és úgy mondanám, hogy az alátéten relaxálni is lehet :)

0.0.0.
velvesa
Dana Krejčí
2022.7.28.

Kiváló, minőségi akupresszúrás alátét és párna kitűnő áron. Minden nap fekszek rajta. Nagyon ajánlom pihenéshez és ellazuláshoz.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot