Állítható henger párna masszázshoz

Állítható henger párna masszázshoz
Állítható henger párna masszázshoz
Állítható henger párna masszázshoz
Állítható henger párna masszázshoz
Állítható henger párna masszázshoz

Állítható henger párna masszázshoz

7 990 Ft
6 291 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
7 990 Ft
6 291 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 5 és több db (2025. 4. 2 Önnél)
Kézbesítési információ

A henger párna a térd, boka vagy esetleg a fej alátétjének szolgálhat a masszírozás ideje alatt. A henger minőségi habszivacsból van gyártva, a kárpitozás nagyon minőségi és puha, műbőrből készült – ún. soft touch bevonat, amely lehetővé teszi a párna egyszerű tisztítását.

A problémamentes karbantartás és a többoldalú felhasználása teszik a görgőt nélkülözhetetlenné minden masszőr számára.

Méretei: 55cm x 15cm

Vélemény 13

Ana
2025.3.20.

Nagyon elégedett.

0.0.0.
velvesa
Noémi
2025.3.18.

Célnak megfelelő, teljesen jól használható.

0.0.0.
velvesa
Jana Martinů
2025.2.24.

Már több éve itt vásárolok és mindig elégedett vagyok

0.0.0.
velvesa
Jozef
2024.11.6.

Kellemes puha felület, szép narancssárga szín, pontosan olyan, mint a masszázságy. Zipzár a műbőr cserejéhez, javításához.

0.0.0.
velvesa
Jana
2023.6.22.

Elégedett vagyok, műtét utáni tornához is használom, de a lábak polcolásához is. Elégedett vagyok az anyaggal, színnel, a szállítás gyorsaságával is.

0.0.0.
velvesa
D.Attila
2023.5.20.

Az anyag összetétele érintésre nagyon kellemes, a bélés sűrűsége kiváló! Ajánlom!

0.0.0.
velvesa
Hajnalka
2023.3.12.

Tökéletes, nagyon szép a színe, megfelelő a mérete. A fogantyúnak köszönhetően egyszerű a használata.

0.0.0.
velvesa
Radu
2023.2.28.

Fabulos !

0.0.0.
velvesa
Hézsei Beáta
2023.2.6.

Teljesen elégedett vagyok a termékkel. Azt kaptam, amit vártam.

0.0.0.
velvesa
Delia Florea
2022.11.21.

Nagyon elégedett vagyok ezzel a termékkel, a színe a kép szerint, és pár nap után megszűnt a műbőr szaga.

0.0.0.
velvesa
Adéla
2022.9.8.

Praktikus, elegendően nagy férfiak számára is. Jól tisztán tartható. Gyönyörűen feszes anyag.

0.0.0.
velvesa
FK Gabi
2022.9.5.

A henger színe pontosan olyan, mint a képen. Jó varrás és egyszerű használat a fogantyúnak köszönhetően. A cipzár fehér, amit nem vártam. Jobb lenne, ha a henger színében vagy elrejtve lenne. Praktikus masszázshoz és gimnasztikai gyakorlatokhoz is.

0.0.0.
velvesa
Renka
2022.8.12.

Kipróbálva, teljesítette az elvárásaimat. Elégedettség.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot