Anti-Age krém forró testpakolásra 500g
A Verana Anti age fiatalító forró testpakolás hatékony testápolásra készült a Hot Wrap kozmetikai eljárás során a SPA szalonokban és otthon is. Víz alapú, melynek köszönhetően összetevői a bőr minden rétegébe mélyen behatolnak. A krém hatékonyan hidratálja és táplálja a bőrt a teljes eljárás során.
A Hot wrap krém egyedülálló összetevője a 100%-ban természetes olajkivonat, amely körömvirágból, útifűből, kamillából, aloéból, árnikából, dióból áll.
A pakolás során az Anti Age krém felmelegíti a bőrt, serkenti a vérkeringést és az anyagcserét a szervezetben, támogatja a zsírsejtek lebontását, segít a fogyókúrás programokban, az alakformálásban és a testkontúrok modellezésében. Vitaminokkal és ásványi anyagokkal táplálja a bőrt, lassítja az öregedési folyamatokat és csökkenti a finom ráncokat. Ezenkívül segít a bőr rugalmasságának és feszességének helyreállításában.
Az aloe gyengéd, nyugtató illata pozitív hatással van a hangulatra és kellemesen ellazítja Önt.
Használat: Vigye fel a krémet a bőrre, a testet csomagolja be fóliába és takarja le meleg takaróval. 20-45 perc elteltével mossa le a krémet meleg vízzel, vagy törölje le a bőrt nedves törölközővel. A krém átlagos fogyasztása pakolásonként 15-40 g.
Összetétel (INCI): Aqua, Brassica Campestris Seed Oil, Zea Mays Germ Oil, Glycerin, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Polyglyceryl – 3 Dicitrate / Stearate, Glyceryl Stearate, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Vanillyl Butyl Ether, Calendula Officinalis Flower Extract, Plantago Major Leaf Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Arnica Montana Flower Extract, Juglans Regia Seed Extract, Lycopodium Clavatum Extract, Parfum, Tocopherol, Benzyl benzoate, Hexyl cinnamal, Benzyl salicylate, d-Limonene
Csomagolás: 500 g
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot