BALNEA Sampon a haj növekedésére és erősítésére 200ml

BALNEA Sampon a haj növekedésére és erősítésére 200ml

3 720 Ft
2 929 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
3 720 Ft
2 929 FtÁFA nélkül

Hajerősítő sampon egyedi összetétellel és kellemes illattal. Természetes gyógyhatású gyűgyi ásványvizet tartalmaz, amely méltán tartozik a legértékesebb szlovák ásványforrások közé, és híres a hajra és a fejbőrre gyakorolt ​​jótékony hatásáról.

Az aloe vera, panthenol, növényi kivonatok és koffein kombinációja erősíti és táplálja a hajat a gyökerektől. Erősíti szerkezetüket, aktiválja az új haj növekedését és megakadályozza a hajhullást. Ugyanakkor az olyan összetevők, mint a glicerin, makadámiaolaj, illóolajok, rozmaring és menta gondoskodnak a fejbőr hidratálásáról, táplálásáról és erősítéséről. A sampon alkalmazása után a haj láthatóan fényesebb, erősebb és egészségesebb lesz.

Csomagolás: 200ml

Használat: Vigye fel a sampont nedves hajra, gyengéden masszírozza be a bőrbe és hagyja hatni 2-3 percig, majd alaposan öblítse le. Ha szükséges, megismételheti az eljárást. Minden típusú hajra alkalmas, beleértve a festett hajat is.

Összetétel: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Macadamia Oil Glycereth-8 Ester, Sodium Cocoamphoacetate, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Glyceryl Oleate, Glycol Distearate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Caffeine, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Nasturtium Officinale Extract, Tropaeolum Majus Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Mentha Piperita Oil, Tocopherol, Tetrasodium Iminodisuccinate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Citric Acid, Parfum

Vélemény 1

Zuzana
2024.9.3.

A Dudince tusoló és a sampon is nagyon kellemes, nagyon elégedett vagyok, köszönöm és minden jót kívánok

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot