Borsmenta olaj depiláció után 250ml
A frissítő illatú borsmenta kivonatot tartalmazó természetes olaj szőrtelenítés, epilálás vagy borotválkozás után a bőr kezelésére szolgál. Szépségszalonokban alkalmas a vendégek bőrének egyedi kezelések utáni ápolására és megfelelő kiegészítője az otthoni kozmetikumoknak.
Szőrtelenítés után ápolja az érzékeny bőrt, védi a gyulladásoktól, megszünteti a kipirosodást és egészséges megjelenést kölcsönöz a bőrnek. A kezelt területet hidratálja, tonizálja és fiatalítja.
A termék fő összetevője a 100% borsmenta olaj, tartalmaz még körömvirág, búzavirág, kamilla, aloe vera, árnika, dió és útifű kivonatot is.
A borsmenta gyulladáscsökkentő hatású, segít megnyugtatni és felfrissíteni a bőrt. A körömvirág és a búzavirág gyógyító tulajdonságairól ismert, hozzájárulnak az apró sebek gyorsabb gyógyulásához, segítenek csökkenteni a bőrpírt, a gyulladásokat és elősegítik a bőr gyors regenerálódását.
A kamilla és az útifű hozzájárul az epilálás vagy a bőr felső rétegének borotvahúzás utáni bőrszárazság és hámlás kezeléséhez.
Az aloe vera kivonat támogatja a bőr mély hidratálását, és hozzájárul a gyorsabb megújuláshoz és puhulásához. Az árnika a dióval együtt lassítja a szőrnövekedést és egységesíti a bőr színtónusát. A készítmény repceolajat és E-vitamint is tartalmaz, amelyek hozzájárulnak a bőr fiatalításához, elasztin és kollagén képződéséhez, mélytáplálásához.
Alkalmazás: A szőrtelenítés után vigyen fel szükséges mennyiségű olajat a borotvált területekre, és gyengéden masszírozza be. Átlagos fogyasztás kezelésenként 10-15 ml.
Tárolás: Száraz és sötét helyen, 5-25°C hőmérsékleten tárolandó. Tartsa távol gyermekektől.
Összetétel (INCI): Brassica Campestris Seed Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Plantago Major Leaf Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Arnica Montana Flower Extract, Juglans Regia Seed Extract, Lycopodium Clavatum Extract, Mentha Piperita Oil, Tocopherol, Limonene
Térfogat: 250 ml
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot