Cédrus testgyertyák 10db

Cédrus testgyertyák 10db

4 890 Ft
3 850 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
4 890 Ft
3 850 FtÁFA nélkül

Testgyertyák cédrus illóolajjal 10 db

Felhasználási terület:
hasmenés, légúti és húgyúti fertőzések, bőr- és hajbetegségek

Ősi módszer, eredetileg népi gyógyítási módszerről van szó, amely az egész világon ismert.

Összetétel:
A testgyertya anyaga pamutból van, amely teljes mértékben át van itatva méhviasszal és 100% illóolajjal.

Jellemzés:
A gyertya felső szélét begyújtjuk és ráhelyezzük a fájdalmas helyre, a köldök mélyedésébe, vagy a test akupunktúrás pontjaira. A méhviasz biztosítja a lassú égést. A vákuum (kéményeffektus), létrehozva a gyertya égése által – feloldja a régi lerakódásokat. Ezen lerakódások a kiterjesztett vér –és limfatikus ereken keresztül eltávoznak a gyógyított felületből. A lerakódások eltávozása által a gyulladás – tehát a fájdalom – fokozatosan csökken, aminek az eredményeképp a gyógyított felület regenerálódni kezd. A testgyertya legfőbb gyógyító hatását az enyhe vákuum jelenti, amelynek a hatásait illóolajok által lehet fokozni.

A testgyertyákat alkalmazhatja összhangban a bőrfelület reflexiós zónáival – a HEAD zónákkal.

Felhasználási útmutató:
  1. Feküdjön le.
  2. A köldökére, vagy a kezelt felületre vékony gézt, vagy szalvétát helyezünk.
  3. Az asszisztáló személy begyújtja a gyertyát a szélesebb (fehér) végén, a gyertya szűkebb része be lesz helyezve a köldökbe a géz fölé, vagy a kezelt felületre. Az asszisztáló személy egész idő alatt függőleges helyzetben tartja a gyertyát, és az elégett részeit pinzetta által csípi le.
  4. 6-8 perc eltelte alatt leég a gyertya 2/3 része.
  5. A maradékot belehelyezzük egy vízzel teli, előre elkészített edénybe.

Ezen módszer nem okoz fájdalmat, ahogy a kellemetlen meleg érzést sem.

A testgyertya felhasználása konkrét esetekben:
  • természetes antibiotikum (gombák, candidiázis): a gyertya (teafa) a köldökre, vagy a kezelt felületre kerül felhelyezésre
  • azon személyek számára, akik allergiásak az illóolajakra: a gyertya (illóolajak nélküli) az adott egészségügyi problémák alapján kerül felhelyezésre
  • menstruációs problémák esetén: a gyertya (muskátos - zsályás), a köldökre és a kezelt felületre kerül felhelyezésre.
  • Gyulladások és a végtagok reumatikus fájdalmai: a gyertya (kamillás), a köldökre és a kezelt felületre kerül felhelyezésre.
  • Derékfájdalom: a gyertya (levendulás), a 2. - 5. keresztcsonti csigolyára kerül felhelyezésre.
  • Emésztési nehézségek: a gyertya (citromos) közvetlen a köldökre kerül felhelyezésre
  • Légzési problémák: a gyertya (eukaliptuszos), közvetlenül a szegycsontra kerül felhelyezésre.

Megelőzés esetén: heti 1 x alkalommal kerül felhasználásra.
Terápiás felhasználása: 5-7 nap egymás után, 2-3 napos pihenő, majd az egész folyamat megismétlése.

Vélemény 1

Jitka
2024.6.30.

A gyertyák megfelelnek az elképzelésemnek. Működnek. A fiamnak 3 gyertya után már nem fáj a keze.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot