COMPREFloss Flossband 5x206cm
A COMPREFloss Standard Flossband latex kompressziós gumi flossinghoz. Használják rehabilitációra, fizioterápiában, megerőltető fizikai aktivitás és sportolás előtt és után. Támogatja a mozgásszervi rendszer gyorsabb regenerálódását, enyhíti a fájdalmat és javítja a teljesítményt.
A kompressziós gumit az érintett izom vagy ízület köré tekerik. Ezt követően az adott területet tornáztatjuk, ezzel elnyomva a fájdalomreceptorok működését és mélyen stimulálva a fasciát. A gumi eltávolítása után a szövetek serkennek, hidratálódnak és telítődnek a gyorsabb regenerációhoz szükséges folyadékokkal. A kompressziós gumi javítja a mobilitást és a rugalmasságot, csökkenti a duzzanatot, enyhíti a fájdalmat és erősíti az izmokat és az ízületeket.
4 féle, különböző ellenállási fokú kompressziós gumi közül választhat.
A zöldcitrom színű kompressziós gumi gyenge ellenállású, alkalmas kezdő flossingoz, időseknek, nőknek, alacsonyabb fizikai aktivitásúak és akut sérülések esetén.
Az áfonya színű kompressziós gumi közepes ellenállású, kezdő sportolóknak és gyenge kötőszövetűeknek alkalmas.
A szilva színű kompressziós gumi erős ellenállással rendelkezik, alkalmas atléták, sportolók, izmos és egészséges kötőszövetű emberek számára.
A szürke kompressziós gumi a legerősebb. Edzett, nagyobb izomtömegű sportolóknak ajánlott.
Használat:
Vigye fel a gumit a fájdalmas terület alá vagy fölé, és többször tekerje körbe az egyik területet, hogy rögzítse. Kezdje a gumit a szív felé tekerni, a vérkeringés irányába. A kihúzási erőt a páciens vagy a kezelt terület érzékenységének megfelelően állíthatja be. Ezután a betekert területet tornáztatjuk és nyújtjuk. A gumi eltávolítása után javasolt a kezelt terület tornáztatása.
Figyelmeztetés: A kompressziós gumi nem alkalmas terhes nők számára. Egészségügyi problémák esetén használat előtt konzultáljon orvosával.
Méretek (hosszúság x szélesség): 206 x 5 cm
Anyag: természetes latex
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot