Digitális lávakő melegítő edény 18L

Digitális lávakő melegítő edény 18L
Digitális lávakő melegítő edény 18L

Digitális lávakő melegítő edény 18L

49 990 Ft
39 362 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
49 990 Ft
39 362 FtÁFA nélkül

Professzionális kőmelegítő digitális hőmérséklet-szabályozással. A készülék tápkábellel, digitális kijelzővel és hőálló fogantyúkkal van felszerelve. A belső eltávolítható tartály mosható. Az aljára egy hajtogatott fehér törülközőt helyezünk, amelyre eloszlatjuk a lávaköveket, és töltsük fel a vizet oly módon, hogy a kövek elmerüljenek, de legfeljebb a tartály oldalán max jelöléssel ellátott vonalig. A készlet fedéllel rendelkezik.

A melegítő felhasználható tőzeg vagy gélmelegítő párna vízben történő melegítésére is.

A műszer kijelzőjén két érték jelenik meg - a beállított melegítési hőmérséklet és a tartály valós hőmérséklete. A hőmérsékletet 40 és 70 ° C között lehet beállítani. A termosztát fenntartja a kiválasztott fűtési hőmérsékletet. A készletet egy tartós műanyagból készült, nagy perforált kanál egészíti ki a fűtött kövek jobb kezelése érdekében.

Méretek: 64 x 38 x 28 cm
Készülék kapacitása: kb. 18 liter
Súly: 8,3 kg
Tápegység: 230 V
Teljesítmény: 1200 W

Vélemény 4

Pavel Amalia
2024.3.5.

A leírás szerint, eléggé tágas. Tőkéletesen működik!

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2023.11.14.

Nagy elégedettség, ajánlom

0.0.0.
velvesa
Salón
2022.7.14.

Praktikus, tágas, elegendő a páros masszázshoz szükséges kövek elhelyezésére. Csak több helyet is igényel, ezzel számolni kell.

0.0.0.
velvesa
Ján
2024.9.2.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot