Elektromos kozmetikai ágy MABEL E3
Változtatható multifunkcionális ágy szépség- és masszázsszalonokba. Az ágy vékony, de stabil alapon áll. Az ülőrész magassága egészen 56 cm-re csökkenthető, ami kényelmes pozíciót biztosít az alacsonyabb, idősebb és testi fogyatékossággal rendelkező ügyfelek számára is.
3 erőteljes ám csendes motor vezérli az ágy magasságát, a háttámla és az ülő rész dőlését. Az ágy egészen vízszintes helyzetbe állítható. Az ülő rész háttámlájának alsó részébe nulla helyzetű és a motor két irányú váltógombok vannak beépítve.
Az ágy biztonsági érzékelőkkel és a RESET funkcióval van ellátva, amely lehetővé teszi, hogy egyetlen gombnyomással visszahelyezze az ágyat az alap helyzetbe. A háttámla hátulján található elektronikus biztonsági érzékelő, amely megállítja az ágy mozgását, ha akadályt észlel az ágy mögött. Így megfelel a munkahelyi biztonság magas követelményeinek, megakadályozza a balesetek kialakulásának veszélyét és az ágy károsodását. A második biztonsági kézi érzékelő nem engedi az ágyat visszatérni az alapállapotba a RESET gomb megnyomása után, ha a lábtartó alsó része kinyújtott helyzetben van.
Az ágy számos pozicionálási lehetőséget kínál. Ülésmagasság 56 és 87 cm között, a háttámla 75° -os szögig, az ülés dőlése (bölcső) 30° -os szögig.
A lábtartó 80° -os szögig dönthető a pneumatikus kar segítségével, melynek vége manuálisan meghosszabbítható. A fejtámla teljesen kinyitható (levehető) és három irányba helyezhető. A fejtámlához dugóval ellátott arckivágás tartozik. A kartámasz összecsukható illetve teljesen eltávolítható. Az ügyfelet kényelmesen eléri.
Az ágy kárpitja kiváló minőségű műbőrből (PU) készült, amelyet könnyen tisztítható és karban tartható.
Technikai paraméterek:
Teherbírás: 175 kg
Hosszúság: 178,5 cm
Szélesség karfa nélkül: 60,4 cm
Szélesség karfákkal: 84 cm
Magasság: 56-87 cm
Súly: 100 kg
A háttámla dőlése: 75 ° -ig
Ülés hajlás: 30 ° -ig
A lábtartó billentése: 80 ° -ig
Biztonsági érzékelők: elektronikus + kézi
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot