EMSPOMA Alap paraffinolaj illatanyag nélkül 500ml

EMSPOMA Alap paraffinolaj illatanyag nélkül 500ml

1 930 Ft
1 520 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 930 Ft
1 520 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 5 és több db (2025. 4. 2 Önnél)
Kézbesítési információ

500 ml

A neutrális paraffinolaj legfőbb előnye a teljes stabilitása.
Jótékonyan hat a bőrre és megfelelő az irritációra hajlamos bőr számára is.
Neutrális olaj illatanyagok, hozzáadott színezékek és tartósítószerek nélkül.
Alkalmas professzionális felhazsnálásra.

A masszázsolaj tulajdonságai:
  • relaxáló hatás
  • jótékonyan hat a bőrre
  • alkalmas sportmasszázsra is
  • alkalmas az igénybevett bőrre
  • színezék és tartósítószer mentes

Vélemény 6

Lucie
2025.3.19.

A lányomnak vásárolom önöktől a masszázsolajokat és elégedett vagyok, minőség és gyönyörűen sikamlik. Újra megrendelem

0.0.0.
velvesa
Martin
2025.2.19.

Rendben van

0.0.0.
velvesa
Tüskéné Mihádák Renáta
2024.10.31.

Kritikán aluli mennyire rossz minőségű az olaj. Olyan híg majdnem mint a víz. Senkinek nem ajánlom!

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Jó napot, paraffin olajat vásárolt, amelynek a sűrűsége standard, mint a más márkájú paraffin olajoknak. Ha a sűrűbb olajokat részesíti előnyben, válasszon inkább a növényi masszázsolajok közül.

2024.11.5.
velvesa
Zuzana
2023.10.4.

SZUPER

0.0.0.
velvesa
Tóth Kati
2023.7.17.

Nagyon jó minőségű termékek masszázs olajok,krémek kedvező áron. A masszázs asztalt 2 éve vettem, ezzel viszont nem vagyok elégedett, mert több helyen elszakadt a mű bőr.

0.0.0.
velvesa
Petra
2025.2.26.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot