Fából készült masszírozó lábra és hátra

Fából készült masszírozó lábra és hátra
Fából készült masszírozó lábra és hátra
Fából készült masszírozó lábra és hátra
Fából készült masszírozó lábra és hátra
Fából készült masszírozó lábra és hátra
Fából készült masszírozó lábra és hátra

Fából készült masszírozó lábra és hátra

11 715 Ft
9 224 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
11 715 Ft
9 224 FtÁFA nélkül

Professzionális láb- és hátmasszírozó eszközt keres, amelyet otthon is használhat? Próbálja ki a mélyizommasszázshoz tervezett Akito fából készült masszírozót.
Természetes, precízen megmunkált fából készült, amely nem karcolja a bőrt. A kiemelkedések úgy helyezkednek el, hogy utánozzák a masszőr ujjainak nyomását, ami lehetővé teszi a lágyrészek pontos elérését a teljes gerinc mentén.

Az Akito fából készült masszírozó kiváló segédeszköz a professzionális terápiákhoz és az önmasszírozáshoz az otthona kényelemben. Bevált a hát, a lábak, a fej és a nyak feszültségének, az ülőideg, illetve az Achilles-ín túlterhelésének enyhítésében.

Fő előnyei:
  • tartós természetes fából készült
  • mindkét végén gumigyűrűk találhatók, amelyek a felület típusától függetlenül biztosítják a sima mozgást
  • könnyen használható
  • a különböző testrészek masszírozására szolgál
  • gyengéd a bőrhöz
  • ideális profiknak és önmasszázshoz is

Használat: Javasoljuk, hogy az első használat előtt konzultáljon gyógytornásszal. Az egyes testrészek kezdeti masszázsának rövidnek kell lennie, és nem haladhatja meg a 30 másodpercet. Fokozatosan ez az idő napi 5 percre meghosszabbítható. Fontos, hogy ne gyakoroljon túl nagy nyomást a segédeszközre, és ne helyezze rá a teljes testsúlyát. A masszázs során feküdjön ellazulva sima felületre, és hagyja abba a masszázst kellemetlen érzés vagy zúzódás esetén.

Paraméterek:
Anyag: bükkfa
Hosszúság: 38,5 cm
Oldalátmérő: 8 cm

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot