Fürdőtőzeg 250ml - 10db
A fürdőtőzeg szerves-ásványi anyagokat tartalmaz, amelyek jótékony hatással vannak az egészséges anyagcserére, az immunrendszerre és elősegítik a szervezet öngyógyító folyamatainak aktiválását. A regeneráló tőzegfürdő a gyógyfürdők közkedvelt eljárása, amelyet otthon is könnyedén végezhet.
A tőzeg képes hőt felhalmozni, így hőterápiát biztosít a mozgásszervi fájdalmak enyhítésére és az izomgörcsök megszüntetésére. Gyulladás, baktériumok és vírusok ellen is hatékony. A tőzegfürdő olyan bőrbetegségek kezelésére is alkalmas, mint pl. a pattanások, pikkelysömör vagy ekcéma. Lelki pihenést biztosít, oldja a stresszt és a feszültséget. Nem csak a testnek, hanem az elmének is teljes ellazulást biztosít.
Alkalmazás a testre:
Adjon hozzá egy 250 ml-es csomag tőzeget körülbelül 100-150 l 37-38 °C-os vízfürdőhöz, és keverje össze. Javasoljuk, hogy körülbelül 15 percig maradjon a fürdőben. Az eljárás után alaposan mossuk le és pihenjünk a melegben legalább 20 percig. A kádból nyugodtan leeresztheti a tőzeget, apró szemcsékké van feldolgozva, hogy ne tömítse el egy normál kád lefolyóját.
Alkalmazás a bőrre:
A fürdőtőzeget arcmaszkként is használhatja. Eltávolítja a méreganyagokat, a bőr megtisztul, táplálódik és regenerálódik. Vigyen fel vékony réteg tőzeget az arcra, a szem és a száj kivételével. Hagyja hatni 10-15 percig, majd mossa le. A kezelés után hidratáló krémmel ajánlott kezelni a bőrt.
Figyelmeztetés:
Ha tőzeg kerül a szemébe, öblítse ki tiszta vízzel. Ne alkalmazza a tőzegfürdőt hidromasszázs fürdőben, mert eltömítheti és károsíthatja a fúvókákat.
Csomagolás:
10 x 250 ml kartondobozban
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot