Illatos fürdősó Fekete nadálytő 1300g
Fürdősó fekete nadálytő kivonattal, amely regenerálja a csontokat és a csontszövetet, valamint enyhíti az izom- és ízületi fájdalmakat. Serkenti a vérkeringést és biztosítja a szükséges ásványi anyagokat a bőr táplálásához, hidratálásához és szépítéséhez.
Felgyorsítja a gyógyulási folyamatot, komolyabb sérülések, törések, visszérbántalmak esetén értékelni fogja. Felületi sérülések, például zúzódások, duzzanatok és horzsolások esetén is ugyanolyan hatásos.
A só pihentető, aromás fürdőhöz alkalmas, amely oldja a stresszt, pihenést biztosít a testnek és a léleknek. Használhatja jótékony bőr- és hajradírként is. Az apró sórészecskék hatékonyan távolítják el az elhalt hámsejteket és javítják a haj szerkezetét és állapotát.
Használat:
A teljes test sófürdőjéhez használjon 2 kupak sót és keverje össze kb. 60 l 38-45°C-os vízzel. Optimális 15-25 percig a fürdőben maradni. Ezután öblítsük le magunkat tiszta vízzel és pihenjünk melegben legalább egy órát. A pozitív eredmény érdekében a fürdőzést hetente 2-3 alkalommal ajánlatos megismételni 2-4 héten keresztül.
Lábfürdőhöz keverjen el 1 kupak sót kb. 60 l 38-45°C-os vízzel, majd merítse a lábát az oldatba.
Pakolás esetén 2 liter vízhez adjunk 1 kupak sót. A keletkezett oldatba mártson törölközőt, gézt vagy vattát és helyezze a fájdalmas területre. Száraz kötéssel lekötheti és egy óra múlva tiszta vízzel lemoshatja a területet. Komolyabb problémák esetén az eljárást naponta kétszer megismételheti.
Tárolás:
A fürdősót száraz, sötét és jól szellőző helyen, 5-23°C hőmérsékleten tárolja.
Összetétel: nátrium-klorid, C.I. 19 140, C.I. 73 015, C.I. 16 255, C.I. 16 720, C.I. 42 051, aroma.
Tartalom:
1300 g
Kapcsolódó termékek
Vélemény 1
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot
A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.