Luffa 4´ szivacs

Luffa 4´ szivacs

838 Ft
660 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
838 Ft
660 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 5 és több db (holnap Önnél)
Kézbesítési információ

Természetes szivacs az egész test lágy megmosására. A luffa a vízben lággyá válik, így rugalmas és lágy szivacs lesz belőle, amely úgyszintén megfelel a bőrfelület lágy peelingjére.

Nagyság: 10,5 x 6 cm

Vélemény 4

Tamás
2024.11.23.

Engem a szivacs milyensége nem lepett meg, mert korábban már használtam. A műanyag szivacsok választéka óriási, mindenki hozzászokott a sajátjához. A luffa egészen más. Szokni kell, ez igaz, de ennél olcsóbb, természetes alternatívája nincs. Talán egy trikóból kivágott mosogatórongy, de azért annál ez sokkal kellemesebb.Jó hogy fűztek bele egy zsinórt, amivel felakasztható.

0.0.0.
velvesa
Dada
2024.4.14.

Ha beáztatom vízbe, akkor is kemény

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

A természetes luffa edények mosására és bőrradírra is használható, így nem lehet a legpuhább. Ha érzékeny a bőre, azt ajánljuk, hogy a mosókesztyű kínálatunkból válasszon.

2024.4.15.
velvesa
Liybov
2023.1.16.

Ajánlom

0.0.0.
velvesa
Ela P.
2022.7.18.

A legjobb masszázs segédeszköz a vérkeringéshez, nyirokhoz. Ugyanúgy az elhalt sejtek eltávolításához is. Ajánlom.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot