Magnézium olaj 1000ml

Magnézium olaj 1000ml

9 715 Ft
7 650 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
9 715 Ft
7 650 FtÁFA nélkül

Magnézium olaj regenerációra, izomfeszültség oldására, izomfájdalmak, görcsök, izomsérülések kezelésére és relaxációra. A bőrre is jótékony hatással van, hidratál, csökkenti a zsírt és rugalmassá teszi.

Az olajat a Zechstein természeti forrásból nyerik, amely 250 millió éves egykori tengerek területe. Az olajat vegyi vagy hőkezelés nélkül állítják elő. Magas dózisú magnéziumot tartalmaz 31%-os koncentrációban, ezért a Zechstein magnéziumolaj a leginkább ajánlott magnéziumolaj a világon.

Az olaj külső használatra készült. A magas koncentrációjú magnézium kiváló siklást biztosít, így masszázsolajként vagy gyógyfürdők, lábfürdők adalékaként is használható.

Használat: Vigye fel a magnéziumolajat a testére kézzel, vagy permetezze be a porlasztóval ellátott flakon segítségével. Vigyen fel 3-5 fújás spray-t a fájdalmas területre, lehetőleg a lábakra, majd hagyja hatni 15-30 percig. Használata naponta egyszer javasolt. Ha a bőrön lévő fehér maradványok zavarják, vagy a bizsergés zavaró, törölje le az olajat a bőréről, vagy mossa le vízzel.

Figyelmeztetés: Gyermekek elől elzárva tartandó. Kerülje a szemmel, szájjal és nyílt sebekkel való érintkezést. Az olaj első alkalmazása után bizsergő vagy égető érzést érezhet. Ne alkalmazza sérült, irritált vagy frissen borotvált bőrre.

Több információért olvassa el a magnézium olajról szóló cikkünket.

Összetétel: Aqua, Magnesium chloride 31%

Csomagolás: 1000 ml

Vélemény 13

Blaj
2024.10.21.

Elégedett vagyok, az ajánlott célnak megfelel

0.0.0.
velvesa
Jaksa András
2024.9.15.

Szuper

0.0.0.
velvesa
Daniela
2024.9.11.

Az olaj gyorsan felszívódik és nem zsíros, ellazításra szuper

0.0.0.
velvesa
Magda
2024.8.28.

Jó termék, azonban türelem szükséges hozzá míg eléri a 100%-os hatást. Jobban működik, mint a gyógyszerek.

0.0.0.
velvesa
Gyöngyi
2024.8.21.

Szuper a termék!!

0.0.0.
velvesa
Timea
2024.7.26.

Könnyebben álomba merülök tőle este. Szerintem hatásos. Bár a láb idegesség még néha visszatér de az inkább a csípőből indul, én viszont a vádlimon használtam eddig.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2024.7.19.

Nekem például nem segített sajnálom

0.0.0.
velvesa
Helena
2024.3.19.

Az olajjal nagyon elégedett vagyok

0.0.0.
velvesa
Cami
2024.2.23.

Nagyon hatékony olaj az izmok fájdalma és görcsök esetében. A masszázs során használom más masszázsolajok kombinációjával együtt.

0.0.0.
velvesa
Edita Miartusova
2023.11.17.

ötlet barátnőtől, szuper! 2 nap alatt elmúlt a nátha

0.0.0.
velvesa
Boboia Simina
2023.9.1.

Nagyon elégedett

0.0.0.
velvesa
Mirceaa Moldovan
2023.7.11.

A magnézium olajról véletlenül szereztem tudomást az ismerősömtől. Amióta használom a csípőre, vádlira és a vállakra, sokkal jobb, minden nappal javulást tapasztalok a kalcifikátok és a reuma okozta fájdalomtól.

0.0.0.
velvesa
Ivan
2023.6.21.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot