Magnézium olaj OptiMSM-el 200ml

Magnézium olaj OptiMSM-el 200ml

5 290 Ft
4 165 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
5 290 Ft
4 165 FtÁFA nélkül

MSM-et (metil-szulfonil-metánt) tartalmazó természetes magnéziumolaj, amelyet fájdalmas ízületekre és izmokra terveztek. Segít fenntartani a normál izomműködést, pozitív hatással van a pszichére, csökkenti a fáradtságot és kimerültséget, oldja a stresszt. Akár 28%-os koncentrációjú magnézium az MSM-mel együtt megfelelő kiegészítő mindazok számára, akik aktív életmódot folytatnak.

A magnézium energiával látja el a szervezetet, támogatja az immunrendszert és a megfelelő izomműködést. Ezen kívül hatékony fokozott stresszfeszültségre. Az MSM viszont jótékony hatással van az ízületekre.

A magnéziumolaj 100%-ban természetes és nem tartalmaz tartósítószereket. A zechsteini tengerfenékről származik, ahol 250 millió éve védve van a külső hatásoktól, ami biztosítja a magnézium-klorid legtisztább formáját.

Használat: Az ajánlott napi adag 2,5 ml (257 mg magnézium és 312 mg MSM). Összetételének és spray-vel történő felvitelének köszönhetően az olaj könnyen felszívódik. Vigye fel a problémás területre, masszírozza be a bőrbe és hagyja hatni. Használat után bőrpír jelentkezhet, vagy bizsergő érzést érezhet, ha ezek a reakciók 20 percen belül nem múlnak, mossa le az olajat vízzel. A bőr enyhe bizsergése és bizsergése természetes, magasabb magnéziumszükséglet esetén.

Csomagolás: 200 ml

Figyelmeztetés: Kerülje a szem környékét, és ne vigye fel az olajat frissen borotvált vagy sérült bőrre. Tartsa a terméket gyermekektől távol.

Összetétel: Aqua, Magnesium Chloride, Dimethyl Sulfone (MSM), Magnesium Sulfate, Potassium Chloride, Sodium Chloride, Calcium Chloride

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot