Masszázs / Szauna lepedő 120x150cm

Masszázs / Szauna lepedő 120x150cm

2 410 Ft
1 898 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
2 410 Ft
1 898 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 20 és több db (holnap Önnél)
Kézbesítési információ

Klasszikus fehér lepedő 100% pamutból sokoldalú felhasználásra. A 120cm x 150cm méret megfelel a masszázságy illetve az orvosi vizsgálóágy letakarására valamint szaunalepedőként is használható.

Méret: 120cm x 150cm
Tömeg: 145g/m2

Vélemény 12

Petrana
2025.2.7.

Vékonyabb, nem túl nagy lepedőt kerestem. Az érkezett, amit vártam. A lepedő rendben van. A grammázst kell figyelni.

0.0.0.
velvesa
iveta
2025.1.30.

Feszesebb anyagra számítottam, ez túl vékonynak tűnik.

0.0.0.
velvesa
Andrea
2025.1.28.

Kiváló lepedő. Inkább szaunázáshoz, masszázshoz elég rövid.

0.0.0.
velvesa
Štefan Zöld
2025.1.13.

Szuper lepedő

0.0.0.
velvesa
Robo
2024.9.28.

Nagyon minőségi lepedő

0.0.0.
velvesa
Juraj
2024.9.27.

Kellemes anyag, jó megmunkálás

0.0.0.
velvesa
Andrej Klačko
2024.2.10.

Top minőség, nagy elégedettség.... :)

0.0.0.
velvesa
Zuzana
2024.1.17.

Kellemes anyag, puhaság és forma is.

0.0.0.
velvesa
Holbanel
2023.10.27.

A minőség / ár arány megfelelő.

0.0.0.
velvesa
Adelina
2023.10.23.

Gyors szállítás, nagyon minőségi anyag. A masszázsszalonba vásároltam, még biztosan rendelek majd.

0.0.0.
velvesa
jana
2022.4.17.

A lepedőket ajánlás után vásároltam a wellness létesítménybe más áruval együtt, mivel a máshol vásárolt lepedők minősége nem volt megfelelő, ismételt mosás után csökkent a minőségük, mindenki aki becsapódott már az ár miatt, ismeri ezt. Tetszik a széles termék választék, amelyet kínálnak, biztosan Önökhöz fordulok majd a többi megrendeléssel is, a vendégeink nagyon megkedvelték az ügyes 150ml kivonatokat.

0.0.0.
velvesa
Michal
2024.2.14.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot