Masszázsköpölyök ballonokkal - készlet 4db

Masszázsköpölyök ballonokkal - készlet 4db

11 392 Ft
8 970 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
11 392 Ft
8 970 FtÁFA nélkül

A készlet négy különböző méretű, gumiballonnal ellátott üvegköpölyt tartalmaz, arcra és különböző testrészekre alkalmas. A köpölyöket nem kell felmelegíteni az eljárás előtt, ami nagyban megkönnyíti a masszőrök munkáját. Csak nyomja meg a ballont, és helyezze a köpölyt a bőrre.

A köpöly gyengéden felszívja a bőrt, ami támogatja a vérkeringést és a nyirokáramlást. Regenerálja a kollagént és hozzájárul az új kollagén rostok képződéséhez, így fiatalos megjelenést kölcsönöz a bőrnek, csökkenti a ráncokat és a duzzanatokat. A vákuummasszázst akkor is értékelni fogja, ha narancsbőrtől és megereszkedett bőrtől szenved, mivel növeli a bőr rugalmasságát és erősíti a kötőszöveteket.

A bőr köpölyözés után oxigéndús, puha, hidratált és rugalmas.

A legkisebb, 1,5 cm-es átmérőjű köpöly alkalmas a bőr érzékeny, kényelmes részeire, mint például a szem környékére, az orra, a szájra és a T-zónára.
A 2,5 cm átmérőjű köpöly az arc nagyobb területeire, például a homlokra, arcra, állkapocsra vagy nyakra alkalmas.
A nagyobb, 3,5 és 5 cm átmérőjű köpölyök használhatók a combok és a karok bőrének kezelésére.

Használat:
Az eljárás előtt nedvesítse be a bőrt masszázsolajjal, emulzióval, krémmel vagy géllel. Válassza ki a megfelelő méretű köpölyt, és nyomja meg a ballont. Helyezze a köpölyt a bőrre úgy, hogy mindenhol illeszkedjen. Ezután lassan elengedheti a ballont, hogy nyomást hozzon létre a köpölyben. Ne hagyja a köpölyüket egy helyen túl sokáig. A köpöly testről való eltávolításához nyomja össze a gumiballont, és húzza le a bőrről. Az eljárás után javasolt a köpölyözött terület átmasszírozása.

Tisztítás:
Tisztítás előtt vegye ki a ballont a köpölyből. Az üvegrészt normál mosó- és fertőtlenítőszerrel, gőzben vagy forró vízben tisztíthatja. A gumi részt langyos vízben szappannal öblítse le, a széleit pedig alkoholos tisztítókendővel dörzsölje át.

Figyelmeztetés:
Ne használjon köpölyöket terhesség alatt és egészségügyi szövődmények esetén konzultáljon orvosával a használatukról. Tartsa a köpölyöket gyermekektől elzárva.

Anyag:
Köpölyök: üveg
Ballonok: gumi

A köpölyök méretei (átmérő és magasság):
Köpöly 1: 1,5 x 9 cm
Köpöly 2: 2,5 x 9 cm
Köpöly 3: 3,5 x 9 cm
Köpöly 4: 5,5 x 9 cm

Vélemény 6

Mil
2024.10.28.

A termékkel meg vagyok elégedve. A termék szállítása probléma mentes és gyors volt. Köszönöm.

0.0.0.
velvesa
Petra
2023.10.16.

Gyors szállítás, nem sérült, a minőség megfelelő...

0.0.0.
velvesa
mihaela
2023.4.25.

Nagyon elégedett vagyok velük, nagyon jó minőségűek.

0.0.0.
velvesa
Cazangiu Mihaela
2023.1.18.

Nagyon hasznos termék és könnyű használni. Ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Jarka
2023.1.1.

A bőr a köpöpölyözés után lágyabb, sugárzó, láthatóan fiatalabb.

0.0.0.
velvesa
Zdenka
2023.3.20.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot