Műanyag flakon olajmelegítésre 250ml

Műanyag flakon olajmelegítésre 250ml

360 Ft - tól
283 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
360 Ft - tól
283 FtÁFA nélkül

Csere műanyag flakon 250 ml-es térfogattal, amely masszázsolaj melegítésére alkalmas az olajmelegítőben, majd az optimális mennyiség adagolására a kívánt kupakon keresztül masszírozás közben. Kupakként adagolópumpát vagy flip top kupakot használhat.

A palack kivehető a melegítőből és szabadon kezelhető, vagy az övvel ellátott tokba helyezhető, ahol munka közben mindig kéznél lesz.
Tartós és egészségre nem ártalmas HDPE műanyagból készült. Ez az anyag még gyakori használat mellett sem befolyásolja a masszázsolaj minőségét.

A flakon használata a
masszázsolaj melegítőben
A flakon behelyezése előtt töltse meg kellő mennyiségű masszírozó szerrel és lassan helyezze be a nyílásba.
A melegítő alsó részén egy kapcsolóbiztosíték található, amelyet be kell kapcsolni. A biztosíték zárását jelzi egy "kattanás", amikor a flakont a nyílás aljára helyezik.
Ez egy biztonsági elem. Ennek a biztosítéknak a zárása feloldja a melegítő funkciót.
Ha nem eredeti, kisebb átmérőjű flakonokat használ, előfordulhat, hogy kissé módosítania kell a flakon helyzetét a nyílásban, hogy a biztosíték bekapcsolódjon.

A flakon paraméterei:
Magasság: 17,5 cm
Átmérő: 5 cm
Térfogat: 250 ml
Szín: fehér
Anyag: HDPE műanyag
Súly: 40 g
Torok: 28/410

A kupak paraméterei:
Szín: fehér
Anyag: PP műanyag
Alkalmas a torokra: 28/410

Vélemény 5

Eva
2024.10.18.

Nagy elégedettség

0.0.0.
velvesa
Andrea
2024.3.13.

A flakonok a nyomástól magukba húzódnak, így ki kell őket nyitni és kiegyenesíteni. Elformázódva nem tehetem a melegítőbe. Az átlátszóak pedig gyorsabban tágulnak, így ezek sem mehetnek a melegítőbe.

0.0.0.
velvesa
Vasudha Fenclová
2024.2.21.

Ez a flakon sajnos kicsit szűkebb, mint a melegítő és rosszul kapcsol a melegítő érzékelője. Manipulálni kell vele.

0.0.0.
velvesa
Adéla Gutterová
2023.12.14.

Ideálisan belefér a melegítőbe, nem csúszik és könnyű utántölteni. Átlátszóbb lehetne, hogy jobban látszódjon mennyi olaj van benne, például a töltésnél, hogy mennyi fér még bele.

0.0.0.
velvesa
Erika
2023.11.22.

Részemről szuper

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot