Natural masszázsolaj 500 ml
A Natural masszázsolaj nagyon minőségi növényi olajak kombinációja – mandula és makadámia.
Megfelelő az egész test, arc és a dekoltázs masszázsához. Szintén nagyon megfelel, mint minőségi hordozható olaj.
Kiegyensúlyozott mértékű kezelő anyagot tartalmaz, valamint gyógyító képességei vannak. A NATURAL masszázsolajnak antioxidáns hatásai vannak, védik, regenerálják és hűtik a bőrt. Segítenek a pattanásos bőr kezelésében.
Megfelelő bármilyen bőrtípushoz, főleg a száraz, pattanásos, töredezett, sérült, és a nap által leégetett bőrfelületre. Nagyon gyorsan, valamint hosszú távon hidratál és regenerál. A bőrfelületnek természetes simaságot és puhaságot nyújt. Megnyugtatja a bőrt és nem okoz allergiás reakciót. Megfelelő a gyermekek bőrére is.
A mandula olaj gazdag vitaminokban, ásványokban és telítetlen zsírsavakban. Főleg az öregedő és a száraz bőrre használandó, amely hajlamos a hámlásra, töredezésre és a viszketésre. A lágy mandulaolajhoz az édes mandulák szétnyomása által jutunk hozzá, amelyek gazdagok egy egész sor biológiailag aktív anyagban. A mandula olaj már évszázadok óta a luxus kozmetikai olajak közé van sorolva.
A makadámia olaj, amelyet a makadámia dióból nyerünk, nagyon gazdag a magas minőségű zsírsavakban, főleg a palmitinsavban. A makadámia olajnak nagyon erős antioxidáns hatásai vannak, meggátolja a sejtmembránok károsodását és kisimítja a bőrfelületet. Különösen megfelel a száraz, töredezett, sérült és leégetett bőrfelületre.
Felhasználható közvetlen a masszázsra, esetleg, mint hordozható olajt, vagy hozzáadni a fürdőhöz.
A felhasználás módja:
- Megnyugtatja a gyermekek sérült bőrfelületét
- Megfelelő főleg a száraz bőr számára
- Elnyomja a különböző pikkelysömör, pattanások, ekcéma kialakulását
- Aktívan bejut a bőr alatti rétegekbe, amelyeket hidratálja és regenerálja
- Megfelelő a napozás utáni égések kezelésére
- Nem okoz allergiás reakciót
- Javítja a haj minőségét
A csomagolás tartalma: 500 ml
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot