Paraffin fürdő kieresztő szeleppel PL 55
A technológiailag fejlett készülék elsősorban paraffin felmelegítésére szolgál. Egyedülálló nagy térfogata által olyan nagyobb üzemekbe alkalmas, ahol paraffin kezeléseket végeznek.
Fangóparaffin, illetve fürdőtőzeg felmelegítésére is használható.
Króm-nikkel (rozsdamentes) acélból készült a legmodernebb elektronika és fűtéstechnika felhasználásával. Működése ezért hatékony és gazdaságos.
Bízhat a készülék hosszú élettartamában.
A készülékhez talapzat is tartozik, amely a jobb mozgathatóságot, biztonságot és a helyiségben való könnyű kezelhetőséget szolgálja. A talapzat kerekei biztonsági (reteszelő) elemekkel rendelkeznek a pozíció rögzítésére.
A paraffin/vízleeresztő szelep szintén megkönnyíti a készülék használatát.
Hogyan kezeljük a PL 55 paraffin fürdőt?
1. Az első használat előtt a készüléket vízzel és rozsdamentes acél kezelőszerrel kell lemosni.
2. Mosás után távolítsa el a műanyag dugót és öntsön desztillált vizet (kb. 10 l) a belsejébe. A vízszintnek legalább 3 cm-re kell lennie a tölcsér szélétől.
3. Töltse fel a kádat paraffin és paraffin olaj keverékével.
4. Kapcsolja be a főkapcsolót.
5. A szabályozó segítségével állítsa be a kívánt hőmérsékletet.
Technikai paraméterek:
Anyag: rozsdamentes acél (króm-nikkel acél)
Modell: PL 55
Szabályozó (on-off): digitális
Hálózati csatlakozás: 230 V
Teljesítmény: 1400 W
Kieresztő szelep: igen (víz/paraffin)
Külső méretek: 79,2 x 70,3 x 90 cm
A paraffinfürdő térfogata: 55 l
A berendezés súlya: kb. 43 kg
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot