Paraffin melegítő 5l

Paraffin melegítő 5l

24 664 Ft
19 420 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
24 664 Ft
19 420 FtÁFA nélkül

A paraffin melegítő a paraffinos pakoláshoz használt viasz olvasztására szolgál, amely jótékony hatással van a szervezetre, serkenti a vérkeringést, ellazítja a fájdalmas izmokat és ízületeket. Segíti a stressz csökkentését, fiatalító hatású és megszabadítja a bőrt az elhalt sejtektől. Hidratált és regenerált kezet, könyököt és lábat biztosít.

A melegítő használható szépségszalonokban, terápiás létesítményekben és háztartásokban egyaránt. A fűtőkád speciális polipropilén anyagból készült, amely ellenáll a magas hőmérsékletnek. A külső biztonsági keretbe van beillesztve, amely megakadályozza, hogy paraffin kerüljön a készülékbe.

Az átlátszó fedél megvédi a kád belsejét a portól. A készülék egyszerű vezérlő kijelzővel rendelkezik a fűtési idő és hőmérséklet beállításához.
Az 5l-es kád méretei és mélysége által a melegítő elég nagy ahhoz, hogy belemerítse a kezét, könyökét vagy lábát. Beépített automatikus kikapcsolási funkcióval rendelkezik, amely megakadályozza a túlmelegedést.

Használat:
Helyezze a paraffint a melegítő kádba, helyezze rá a műanyag hőszigetelő rácsot és takarja le a tálcát a fedővel. Kapcsolja be a fűtést az ON / OFF gombbal. A melegítő 30 percre van beállítva, ezalatt a paraffin megolvad és 85 °C-ra melegszik. Ennyi idő elteltével a készülék hangjelzést ad. Ezt követően a viasz hőmérséklete csökkenni kezd, amíg el nem éri az 50 °C-ot és ismét hangjelzés hallható. A készülék továbbra is fenntartja ezt a hőmérsékletet. Ezután nyomja meg a SET gombot, amelyben kiválaszthatja a „C” hőmérséklet beállítását 30 - 85 ° C között, és a „H” időzítőt 1 és 99 perc között. A készülék folyamatosan fenntartja a kiválasztott hőmérsékletet.

Paraffinos pakolásnál a viasz javasolt hőmérséklete kb. 50°C. Az égési sérülések elkerülése érdekében az eljárás megkezdése előtt ellenőrizze a viasz hőmérsékletét a csuklóján. Alaposan mossa meg vagy fertőtlenítse kezét, könyökét vagy lábát, majd kenje be olíva- vagy kókuszolajjal. A kezelt testrészt kis szünetekkel háromszor kell bemeríteni, hogy megfelelő paraffinréteg keletkezzen.

Ezután vegyünk fel műanyag kesztyűt, paraffin zsákot vagy lábvédőt, vagy használjunk műanyag fóliát a paraffinrétegek lefedésére. Utolsó rétegként textil ujjatlan kesztyűt használhatunk a kéz kezelésekor, könyök- vagy láb kezelésénél pedig a műanyag frottír fóliát takarjuk le törölközővel. Kb. 30 percig ajánlatos a pakolásban maradni. A viasz egy mozdulattal eltávolítható a bőrről, műanyag zacskóval vagy fóliával együtt. Végül a pakolás után gyengéd masszázzsal kényeztetheti magát.

A készülék könnyen tisztítható. Várja meg, amíg a kádban lévő paraffin teljesen kihűl és megszilárdul. Ezután egy szilikon spatulával próbálja meg leválasztani a paraffint a kád falának teljes kerületéről. Fordítsa meg a készüléket és a megkeményedett paraffin kihullik a kádból Végül egyszerűen törölje le a kádat papírtörlővel, hogy eltávolítsa a maradék paraffint és az olajokat. A fűtőkád tisztításának másik módja, hogy a paraffint hagyjuk kihűlni és a viaszt egy folyékony konzisztenciájú hulladéktasakba öntjük. Csak törölje le a maradékot papírtörlővel.

Paraméterek:
Magasság: 18 cm
Hosszúság: 39 cm
Szélesség: 26 cm
Súly: 1,45 kg
Teljesítmény: 230 W
A belső kád méretei (hosszúság x szélesség x magasság): 32 x 17,5 x 10 cm

Vélemény 1

Ferenc
2023.4.26.

Teszi a dolgát

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot