Stop cellulit növényi masszázsolaj

Stop cellulit növényi masszázsolaj

3 250 Ft - tól
2 559 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
3 250 Ft - tól
2 559 FtÁFA nélkül

A Verana Professional „Stop Cellulite” testmasszázs olaj gondoskodik a cellulit csökkentéséről. Regenerálja, táplálja a bőrt és segíti megfiatalítani.

A masszázsolaj fontos összetevője a pirospaprika, fahéj, fekete bors, gyömbér és csalán természetes olajkivonatai, amelyek serkentik a vérkeringést, támogatják a zsírok égését és lebontását, lassítják a bőr öregedését és csökkentik az apró ráncokat. Hatékony összetevői a pórusokat szűkítő és a bőrfelületet tonizáló antibakteriális és fertőtlenítő tulajdonságú grépfrút és citrom illóolajok is.

Alkalmas különféle típusú masszázsokhoz és kezelésekhez a narancsbőr eltávolítására, alakformálásra, különösen a maderoterápia során. A masszázsolaj használatának eredménye sima, hidratált, feszes és rugalmas bőr.

Használat:
Használat előtt jól rázza fel az üveget. Először vigye fel a masszázsolajat a kezére, hogy felmelegedjen. Ezután vigye fel az olajat a tiszta bőrre majd kezdje el masszírozni.

Tárolás:
A masszázsolajat tárolja száraz helyen, 5-25 °C hőmérséklet között és óvja a közvetlen napfénytől.

Összetétel:
Repceolaj, olívaolaj, ricinusolaj, szőlőolaj, mandula olaj, fahéj olaj kivonat, pirospaprika olaj kivonat, gyömbér olaj kivonat, fekete bors olaj kivonat, csalán levél olaj kivonat, pomelo mag illóolaj, esszenciális citromhéj olaj, tokoferol, limonén, citrál.

Csomagolás:
20 ml, 250 ml, 1 l, 5 l

Vélemény 8

Veronika
2024.4.17.

Kellemes állag és illat. Nem hagy foltot a ruházaton. A vendégek dícsérik.

0.0.0.
velvesa
Miňa
2024.4.11.

Nagyon elégedett vagyok.

0.0.0.
velvesa
Monika
2024.3.13.

Rövid ideje van meg, így nem tudok eredményeket írni. Az illata kellemes.

0.0.0.
velvesa
Cami
2024.2.23.

Nagyon hasznos az anti cellulit masszázshoz. Már néhány kezelés után láthatóan javult a bőr állapota. Az illata gyengéd, könnyű használni, jól behatol a bőrbe és nem hagy foltokat a ruházaton.

0.0.0.
velvesa
Cornel
2023.2.21.

Nagy elégedettség, nagyon ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Jana
2022.12.28.

jó ár/minőség arány

0.0.0.
velvesa
Jitka
2022.7.26.

Rendben van, jó ár/teljesítmény arány

0.0.0.
velvesa
Barbora
2022.7.5.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot