Szaglás gyakorlás - 100% természetes illóolajok készlete
A készlet 5 db természetes illóolajat tartalmaz, amelyek nem csak általános aromaterápiás célokra, hanem a szaglás gyakorlására betegség és baleset utáni zavarok,szaglás vesztés esetében is alkalmasak. Az illóolajok mindegyike különleges aromaterápiás hatással bír és kiegészíti egymást.
Az édeskés illatú muskátli illóolaj nyugtató, antidepresszáns tulajdonságokkal rendelkezik és elősegíti a nyugodt alvást. A citrom illóolaj ellenkezőleg serkenti az elmét, oldja a stresszt, jótékony hatással van a légutakra és az emésztésre.
A készlet a szegfűszegből származó illóolajat is tartalmazza, kellemes, nyugodt légkört teremt. Erős antioxidáns hatású, erősíti az immunrendszert, serkenti a vérkeringést, enyhíti a fog- és ínyfájást.
Az eukaliptusz illóolaj jól ismert antiszeptikum, erős frissítő illatú, amely ellazítja az üregeket, megkönnyíti a légzést és javítja a koncentrációt.
A választékban megtalálható az emésztési vagy légúti problémákon segítő, fájdalmat csillapító menta illóolaj is.
Az illóolajokat használhatjuk aromalámpában vagy diffúzorban, de hozzáadhatjuk fürdőhöz vagy masszázskeverékhez is.
Használata a szaglás gyakorlásakor:
Válasszon egyet az olajok közül, nyissa ki és helyezze az orrától legfeljebb 2 cm távolságra. Lélegezze be szabadon az olaj illatát 2-5 percig. A gyakorlat során olajat cserélhet. A szagló gyakorlatokat reggel és este étkezés előtt ajánlott végezni, legalább 3 hónapig.
Figyelmeztetés:
Használat közben védje a szemkörnyéket és tartsa az illóolajokat gyermekektől elzárva. Ne vigyen fel hígítatlan illóolajokat a bőrre.
Csomagolás:
Geránium 5 ml
Citrom 10 ml
Szegfűszeg 10 ml
Eukalyptus - Ausztrália 10 ml
Borsmenta 10 ml
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot