Tisztító kefe arcra BEURER FC 52 Laguna
Kozmetikai segédeszköz, amely mélyen kitisztítja a pórusokat, hatékonyan távolítja el a sminkmaradványokat, szennyeződéseket, zsírt és az elhalt hámsejteket. A rezgések serkentik a bőrt, ami rendszeres használat mellett fiatalabb, frissebbnek tűnő bőrt jelent, finom pórusokkal és sima, feszes bőrrel.
A finom rezgések és a masszázs ellazítja az arc feszült izmait, és segít pihenni és könnyebben elaludni éjszaka. A gyors reggeli kezelés serkenti a bőrt, ragyogóvá varázsolja és egységessé teszi színtónusát.
A BEURER FC52 Laguna kefe szilikon felülettel kíméli a bőrt és könnyen tisztán tartható. A készülék hullámos hátoldala az arcbőr és az arcizmok gyengéd masszírozására szolgál.
A kefe ergonomikus kialakítású, akár 15 intenzitási fokozattal rendelkezik a kímélő és intenzív tisztítás érdekében, vízálló, zuhanyzás közben vagy fürdőkádban is használható. A legmagasabb intenzitáson a kefe akár 4 órás üzemidőt is kibír, így nem szükséges gyakran tölteni. A kefe 15 percnyi használat után automatikusan kikapcsol.
A gyártó azt javasolja, hogy a tisztítókefét nedves bőrön használja naponta kétszer, körülbelül 2 percig, a legjobb eredmény érdekében vigye fel kedvenc tisztító zseléjét vagy folydékát a bőrre. Ha érzékeny a bőre vagy bőrproblémái vannak, forduljon bőrgyógyászhoz vagy kozmetikushoz a kefe használatával kapcsolatban, és próbálja meg a legalacsonyabb intenzitású tisztítást.
A csomag tartalma: készülék, tartó, USB-C töltőkábel
Méretek: 11,3 x 7,8 x 48 cm
Súly: kb 80 g
Műszaki adatok:
Bemenet: 5 V, 1 A
Teljesítmény: 120 W
Akkumulátor: Beépített újratölthető (200 mAh, 3,7 V, lítium-ion)
Töltési idő: kb.2 óra
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot