Törölköző 30x30cm BARIS

Törölköző 30x30cm BARIS

520 Ft
409 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
520 Ft
409 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 20 és több db (2025. 4. 4 Önnél)
Kézbesítési információ

Kis méretű törölköző 30 x 30 cm méretben, a praktikus méretnek és a jó minőségnek köszönhetően használata sokoldalú masszázs és gyógytornász rendelőkben, kozmetikai szalonokban, hotelokban és otthon egyaránt.

A BARIS törölköző felhasználása:
  • kéztörölköző a kliensek számára
  • a szem letakarására masszázs és kezelés során
  • felmelegítés után takaróként az arc és dekoltázs kezelések során
  • kéz és lábtörlésre manikúr és pedikűr esetében

Anyag: 100% pamut
Tömeg: 500g/m2
Méretek: 30 x 30 cm
Szlovák / Cseh gyártó

Vélemény 7

Michaela Enciu
2025.2.25.

Kiváló törölköző, már régóta kerestem ilyet, az arcra

0.0.0.
velvesa
Květa
2025.2.5.

Kiváló törölköző arctisztításhoz használom

0.0.0.
velvesa
Barbora
2024.6.26.

Nagyon jó minőségű termék, arctörölközőként használom.

0.0.0.
velvesa
Monika
2022.5.7.

Manikűrös vagyok és ezeket a törölközőket a kezelések során használom. Praktikusak, megbízhatóan szívják a nedvességet és érintésük kellemes. Biztosan rendelek újra ;)

0.0.0.
velvesa
Martina
2022.4.27.

Érzékeny bőröm van, amely különleges törődést igényel. Nem minden törölköző anyaga tesz jót nekem, de ez a BARIS törölköző különlegesen puha, nedvszívó és gyengéd a bőrhöz. Mivel kicsi, egyszerűen becsomagolom és mindig kéznél van házon kívül is.

0.0.0.
velvesa
Éva
2023.4.2.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.8.29.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot