Triggerpont masszírozó
A triggerpont masszírozó hatékony eszköz a fájdalmas, merev vagy feszült izmok ellazítására és regenerálására önmasszázzsal.
A masszírozó ergonómikus S formával rendelkezik, melynek köszönhetően még a nehezen elérhető helyeket is masszírozhatja a testen. Felületén kétféle hegy található, amelyek a triggerpontok alapos masszírozására szolgálnak, például a nyakon, vállon, háton, lábakon vagy lábfejen.
A lekerekített hegyek nagyobb testfelületek masszírozására szolgálnak, az élesebb végű hegyek pedig intenzívebb, mélyizommasszázst biztosítanak. A masszírozó mindkét oldalán fogantyúk találhatók (3. és 7. pont), amelyek segítségével a masszázs során szilárdan és kényelmesen megfoghatja a segédeszközt.
Az 1. és 11. masszázspont kíméletes hát- és karmasszázsra alkalmas. A 2. és 10. pontot használhatja a reflex talpmasszázshoz. A masszírozó középső részén található 4. és 6. pont derék- és hátmasszázsra szolgál. A 8-as és 9-es pontok a nyak és a koponya alsó részének masszírozására alkalmasak, a többi 3-as, 5-ös és 7-es masszázspontot igény szerint, bármely testrészen használhatja.
A masszírozó fizioterápiás és gyógymasszázsokhoz használható, de egyszerű használatának köszönhetően otthon is kényeztetheti magát triggerpont masszázzsal.
Használat:
Fogja meg a segédeszközt a fogantyúinál, és helyezze a masszázscsúcsokat a fájdalmas testrészre. Használhatja közvetlenül a bőrön, vagy vékony ruharétegen át masszírozhat. Nyomja a segédeszközt a testhez, és tartsa a helyén legalább 10-30 másodpercig. Felváltva növelheti és csökkentheti a nyomást, vagy végezhet nagyon kis körkörös mozdulatokat. Ezt a folyamatot 3-4 alkalommal megismételheti, amíg nem érzi, hogy az izmok ellazulnak.
Méretek:
A masszírozó hossza: 68 cm
Vállhossz: 34 / 40 cm
Anyag: műanyag
Szín: kék
Kapcsolódó termékek
Vélemény 2
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot
Elégedett vagyok, olyan helyekre is elér, ahova én nem érek el.
Segítség a fájdalmas helyekre önerővel, ajánlom. Mindenhová elér.