ŽIVA komplex - hirudoterápia kapszulában

ŽIVA komplex - hirudoterápia kapszulában

16 550 Ft
13 031 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
16 550 Ft
13 031 FtÁFA nélkül

ŽIVA – orvosi pióca kapszula

Táplálékkiegészítő, amelynek célja az egész szervezet állapotának javítása fizikai és mentális szinten. A speciálisan kifejlesztett védjegykészítmény tiszta természetes kivonatokat tartalmaz (a pióca által biztosított bioaktív anyagok tulajdonságainak több mint 70% -a) az egészség és a szervezet védekezésének elősegítése érdekében. A hirudoterápia (piócaterápia) évszázados hatásai, amelyek most egy kapszulában vannak elrejtve - a természet mindenki számára elérhető ereje.

Mikor ajánlatos a ŽIVA komplex szedése?
Javasoljuk a szervezet támogatására, különösen baktériumok és vírusok által okozott akut és krónikus gyulladásos betegségekre, magas vérnyomás és kardiovaszkuláris betegségek, légzési problémák, migrén és fejfájás, máj- és vérproblémák, traumás duzzanat, idegrendszeri betegségek esetén.

Hatóanyag-tartalom kapszulánként:
MSM - (metil-szulfonil-metán, kurkumin, heszperidin, Rutin, proanthocianidinek (OPC), Resveratrol, Nattokinase, Diosmin, Bioflavonoid komplex, bromelain, tövisvirág (Ruscus aculeatus), karotinoidok - (Calendula officinalis, blakeslea trispora, sárgarépapaszta), C-vitamin (L-aszkorbinsav), Escin, B2-vitamin (riboflavin), réz (réz-citrát)
Kapszula: hidroxi-propil-metil-cellulóz, víz.

Ajánlott adagolás: 1 kapszula - naponta 1-szer. Nyelje le a kapszulát elegendő mennyiségű folyadékkal étkezés közben. Az ajánlott napi adagot nem szabad túllépni.

Figyelem: Ezt az étrend-kiegészítőt nem szabad változatos étrend pótlására használni, és nem szabad gyermekek számára. Beszéljen orvosával a terhesség és a szoptatás ideje alatt történő alkalmazásáról. Ez a termék nem célja egyes betegségek megelőzése vagy gyógyítása. Hagyja abba a gyógyszer szedését, és beszéljen orvosával, ha vérhígító, túlérzékenységi vagy allergiás gyógyszereket szed.

A termék nem helyettesíti az orvos által felírt gyógyszert. Étrend-kiegészítő, egyénileg szedhető készítmény. Nincsenek specifikus egészségre vonatkozó állítások a termékkel kapcsolatban.

Csomagolás: 30 kapszula

Tippek használatra:
Alzheimer- kór
Érelmeszesedés
Bakteriális betegségek
A szem degenerációja
Cukorbetegség és diabéteszes polyneuropathia
Endometriózis
Fibrocisztás mastopathia, krónikus mellmegbetegedés
Krónikus és visszatérő gyulladások (orr, fül, torok, felső és alsó légutak, húgyút és nemi szervek, ízületek és más területeken)
A szövetek és ízületek krónikus gyulladása
Impotencia, erekció
Vérrögök
Nyiroködéma (nyirokelvezetés okozta duzzanat) különböző fajtái
Migrén és fejfájás
Túlsúly
Bőr és a máj védelme
Az onkológiában
Csontritkulás
Alsó végtagok poszttrombotikus szindrómája (az alsó végtagok vénáit eltömő vérrögök utáni állapotok)
Poszttraumás duzzanat
Az öregedés ellen
Alvási problémák
Rheuma, ízületi gyulladás, osteoarthritis
Erős méregtelenítés és a szennyeződések eltávolítása
Szklerózis mutiplex
Szív- és érrendszeri rendellenességek
Fájdalomcsillapítás
Fogamzásgátló használat - következmények enyhítése
Magas vérnyomás
Kitartás- teljesítmény
Bélgyulladás, Crohn- betegség, colitis ulcerosa, irritáló vastagbél
Gyulladásos és posztoperációs állapotok a sebészetben
A felületi vénák és erek gyulladása

Vélemény 1

Helena
2024.7.22.

Meg vagyok lepődve, minőségi termék és segít :)

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot