BEURER MG 70 masszírozó berendezés

BEURER MG 70 masszírozó berendezés
BEURER MG 70 masszírozó berendezés
BEURER MG 70 masszírozó berendezés

BEURER MG 70 masszírozó berendezés

26 990 Ft
21 252 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
26 990 Ft
21 252 FtÁFA nélkül
Raktáron a beszállítónál (Önnél 3 - 5 napon belül)
Kézbesítési információ

Élvezze ki bármikor a megnyugtató masszázsterápiát a Beurer zsebmasszőr által. Két cserélhető tartozékkal kiegészítve ez a zsebmasszőr változatos masszírozó hatásokat kínál, a fájdalom megnyugtatására és az izmok ellazítására. 

A Beurer Handheld Massager ergonómiai csúszásellenes fogóval van beszállítva, amely lehetővé teszi a nehezen elérhető helyeken történő alkalmazást, mint a vállak és a hát. Szintén eltávolíthatja a fogantyút és élvezheti a masszázst a masszírozófej segítségével, közvetlen és intenzív alkalmazáshoz.

A ritmikus és erős mozgások felhasználásával, az alkalmazás során a Beurer mélyen bejut az izomrétegbe, hogy felszabadítsa a feszültséget és mélyrelaxációs érzést hozzon elő. A masszőr intenzitása az Ön preferenciáihoz lesz igazítva.

Az egyszerű felhasználáshoz ez a kézi masszőr egy tépőzárral ellátott karszíjjal is el van látva, amely lehetővé teszi a masszírozófej egyszerű megtartását és vezetését a test célzott részein keresztül.

Ez a készülék infravörös üzemmel van ellátva, amely a lehetővé teszi a masszírozást a felület magasabb hőmérsékletével. Az eltolható kapcsoló segítségével válassza ki a masszázs és az infravörös hő üzemét.

Jellemzők és műszaki adatok:
  • kézi infravörös masszázs
  • nyugtató és relaxációs masszázs
  • ütögetős masszázs
  • infravörös hő
  • folyamatos intenzitás beállítás
  • 2 masszázs beállítás
  • 2 masszírozó kiterjesztés
  • a fogó leválasztási lehetősége a pontosabb masszázshoz
  • 22 W

Vélemény 1

Laura Andreea
2024.2.16.

OK. Tetszik nekem

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot