Masszázsgép BEURER MG 151

Masszázsgép BEURER MG 151
Masszázsgép BEURER MG 151
Masszázsgép BEURER MG 151
Masszázsgép BEURER MG 151
Masszázsgép BEURER MG 151

Masszázsgép BEURER MG 151

31 990 Ft
25 189 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
31 990 Ft
25 189 FtÁFA nélkül

A Beurer MG 151 egy masszázseszköz, amelyet rugalmasan lehet használni a test különböző pontjain - ideértve a hátat, a lábakat vagy a nyakat. Rezgései mélyen az izmokra hatnak, enyhítve a feszültséget, csökkentve a stresszt, megnyugtatva, hogy jól érezve magát egy fárasztó nap után. Az univerzális méretének köszönhetően bárki használhatja. Hatása emlékeztet a Shiatsu japán masszázsra. Hagyja magát kényeztetni a Beurer MG 151 készülékkel.

A Beurer német márkanév Beurer MG 151 masszázsgépe kényelmesen alkalmazható a test körül. Két fogantyúval rendelkezik, amelyek bizonyos pozíciókban hasznosak lehetnek a fájdalmas területek nyomására. Összesen nyolc 3D-s masszázsfej van beszerelve, párban forogva és szükség szerint jobbra vagy balra futva. Négyük kiegészítő felszereléssel rendelkezik hő- és fényfunkcióval, amelyek külön-külön bekapcsolhatók. A masszázserő három fokozatban állítható be. Mindezeket a funkciókat egy kényelmes kezelőpanelen keresztül lehet kezelni az egyik fogantyú közelében.

Jellemzők és műszaki adatok:
  • 8 3D masszázsfej az igazi masszázshoz (páros fordulás, forgatás jobbra / balra)
  • 3 különböző intenzitás szintű opció
  • könnyen kezelhető termék
  • praktikus fogantyú
  • automatikus leállítás

Tápegység: igen
Teljesítmény 24W
Termék méretei: 104 x 18 x 13 cm

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot