Csokoládés masszázskrém, kakaóvajjal, 1000ml

Csokoládés masszázskrém, kakaóvajjal, 1000ml

5 990 Ft
4 717 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
5 990 Ft
4 717 FtÁFA nélkül

Hagyja egy fárasztó és kimerítő nap után elvarázsolni az érzékeit. A csokoládé és kakaóvaj kellemes illata kényezteti a testét és a lelkét is. A masszázskrém magas kakaóvaj tartalommal rendelkezik és további aktívanyagokat is tartalmaz, mint például az E-vitamin vagy a mandulaolaj.

Az E-vitamin növeli a bőr nedvességtartalmát, lágyságát és finomságát. Védi a bőrt a sugárzással szemben és fontos szerepet játszik a szabad gyökök kialakulásának a megelőzésében. A mandulaolaj tisztítja, lágyítja a bőrt és lassítja a bőröregedés folyamatát. A kakaóvaj kitűnő a bőrápoláshoz; megőrzi a bőr puhaságát, védi és hidratálja azt.

INCI Összetevők: Aqua, Paraffinum Liquidum, Betaine, Helianthus Annuus Seed Oil, Paraffin, Theobroma Cacao Seed Butter, Cetearyl Alcohol, Polysorbate 60, Glycerin, Stearic Acid, Palmitic Acid, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Propylene Glycol, Parfum, Diazolidinyl Urea, Glycine Soja Oil, Methylparaben, Tocopherol, Sodium Hydroxide, Propylparaben, Beta-Sitosterol, Squalene

Vélemény 4

Palágyi-Szomódy Andrea
2023.4.9.

A krém nagyon jó illatú és állagú. Az ügyintézés rendkívül korrekt.

0.0.0.
velvesa
Stătescu
2023.3.1.

A krém nagyon jó és a vendégek elégedettek.

0.0.0.
velvesa
Ela P.
2022.7.18.

Sűrű krém kellemes illattal, jól felszívódik a bőrbe. Ajánlom. Szuper ár ilyen mennyiségért.

0.0.0.
velvesa
Larisa
2022.5.19.

Kitűnő termék. Az állaga tökéletes és az illata isteni...A vendégeim nagyon szeretik. Köszönöm, ez álom!

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot