Stop cellulit krém forró testpakolásra 500g

Stop cellulit krém forró testpakolásra 500g
Stop cellulit krém forró testpakolásra 500g
Stop cellulit krém forró testpakolásra 500g

Stop cellulit krém forró testpakolásra 500g

7 489 Ft
5 897 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
7 489 Ft
5 897 FtÁFA nélkül

A Verana forró testpakolás Stop cellulit víz alapú, melynek köszönhetően összetevői a bőr minden rétegébe mélyen be tudnak hatolni. A krém hatékonyan hidratálja és táplálja a bőrt a teljes eljárás során.

A Stop cellulit forró testpakolás egyedülálló összetevője a 100%-ban természetes olajkivonatok pirospaprikából, fahéjból, fekete borsból, gyömbérből, csalánból, valamint grapefruit és citrom illóolajokból.

A pakolás során a Stop Cellulit krém fellmelegíti a bőrt, serkenti a vérkeringést és az anyagcserét a szervezetben, támogatja a zsírsejtek lebontását és hatékonyan segít a cellulit elleni küzdelemben. Vitaminokkal és ásványi anyagokkal táplálja a bőrt, segít lassítani az öregedési folyamatokat, csökkenti a finom ráncokat és a striákat. Ezenkívül segít a bőr rugalmasságának és feszességének helyreállításában.

A citrom és a grapefruit könnyű illata élénkít, oldja a feszültséget és a fáradtságot, nyugtatja az idegrendszert.

Használat: Vigye fel a krémet a bőrre, a testet csomagolja be fóliába és takarja le meleg takaróval. 30-40 perc elteltével mossa le a krémet meleg vízzel, vagy törölje le a bőrt nedves törölközővel. A krém átlagos fogyasztása pakolásonként 15-40 g.

Összetétel (INCI): Aqua, Brassica Campestris Seed Oil, Zea Mays Germ Oil, Glycerin, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Polyglyceryl - 3 Dicitrate/Stearate, Glyceryl Stearate, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Vanillyl Butyl Ether, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Zingiber Officinalis Root Extract, Piper Nigrum Fruit Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Citrus Grandis Seed Oil, Citrus Limon Peel Oil, Tocopherol, Limonene, Citral

Csomagolás: 500 g

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot