Diffúzor Gejzír 300ml
Ultrahangos levegő nedvesítő 300 ml-es térfogattal, fényfunkcióval és 1, 2 és 4 órás időzítési lehetőséggel, a desztillált víz elfogyása utáni automatikus kikapcsolással és távirányítóval.
Nagyon kellemes kialakítású, csendes készülék, modern, semleges szürke színben, bármilyen térbe illeszkedik. A lágy fény éjszakai lámpaként vagy tompított világításként is szolgál a masszázsszalonban, és a párásítástól függetlenül használható.
A gyengéd vízgőz nedvesíti a levegőt, és az illóolajok hozzáadása után a szervezetre és a pszichére is terápiás hatást fejt ki.
Használat:
Csatlakoztassa a diffúzort a hálózathoz, és töltse meg vízzel a belső tartályt. Javasoljuk, hogy csak szobahőmérsékletű desztillált vagy tisztított vizet használjon. A közönséges csapvíz ásványi anyagokat tartalmaz, amelyek lerakódásokat képezhetnek a készülékben. Ne lépje túl a tartály külső oldalán lévő vonalak által jelzett maximális vízmennyiséget. Hozzáadhat néhány csepp illóolajat. A készülék vagy a távirányító gombjaival kapcsolja be és állítsa be a készüléket.
Technikai paraméterek:
Tápellátás: 100-240 V (hálózati)
A tartály térfogata: 300 ml
Időzítő: 1 óra/2 óra/4 óra/folyamatos pára
Hideg pára előállítása: kb.35 ml/óra
Automatikus kikapcsolás a víz elfogyása után
Led háttérvilágítás: lágyan tompított sárga fény
Méretek: 138 x 138 x 167 mm, tömeg kb. 415 g
Anyag: ABS + PP
Távirányító: 1x 3V CR2025 elem
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot