Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2

Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2

2 390 Ft
1 882 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
2 390 Ft
1 882 FtÁFA nélkül

Egyszer használatos textil fejtámla. Ez a higiénikus anyag puha, kellemes tapintású, hidrofil - jól felszívja a nedvességet. Használható U alakú fejtámlával ellátott masszázságyakhoz és  székekhez. Az eldobható fejtámlák megfelelnek a magas higiéniás előírásoknak minden szalon számára.

Súly: 40 g/m2
Csomagolás: 50 darab
Méretek: 34,5 x 28 cm

Vélemény 23

Zoltán
2024.9.22.

Már 2 éve használom a terméket és csak ajánlani tudom. Az áruház is jól átlátható, kezelhető, szállítás gyors, precíz. Jó választás.

0.0.0.
velvesa
Soňa
2024.8.19.

Szuper, ajánlom

0.0.0.
velvesa
D.Kata
2024.7.16.

Hosszabb ideje használom a terméket, szívesen ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Gabriela
2024.4.8.

Elégedett vagyok, jó...

0.0.0.
velvesa
Jana
2023.12.10.

Nagyon jó minőség, gyors szállítás. Szuper.

0.0.0.
velvesa
Laura
2023.7.16.

Szuper. Ajánlom

0.0.0.
velvesa
Éva
2023.1.23.

Gyors kiszolgálás. Praktikus a vendégeim szeretik. Minősége nagyon jó.

0.0.0.
velvesa
Gyula
2022.12.16.

Gyors kiszolgálás, jó minőségű és hasznos termékek. Csak ajánlani tudom.

0.0.0.
velvesa
Josef
2022.10.17.

Mint a lepedőkkel: praktikus, gyors, higiénikus. A vastagabb jobb.

0.0.0.
velvesa
Adéla
2022.9.8.

Mindenképpen az erősebbet ajánlom. Higiénikus és ellenálló egyaránt. A vendégek a kényelem miatt dícsérik. Nekem pedig nem rongálódik a fejtámla a make-uptól.

0.0.0.
velvesa
Aurélia
2022.7.28.

Megkedveltem ezt a terméket. Nem sérti a fejtámla felületét, higiénikus érzést kelt. A páciens/vendég kellemesebben érzi magát.

0.0.0.
velvesa
Pártl Jurás Erzsébet
2022.5.26.

Nagyon szeretem ezt a terméket, higiéniai okokból kifolyólag. A vendég arca nem érintkezik közvetlen és könnyebb tisztán tartani a fejtámlát.

0.0.0.
velvesa
Kristína
2022.5.4.

A fejtámlákkal ebben a kivitelben és grammázsban nagyon jó tapasztalatom van, soha nem csalódtam bennük. Mindig nagyobb mennyiséget vásárolok, hogy lefedjem a fogyasztásom.

0.0.0.
velvesa
Ivan S.
2022.4.29.

A fejtámlával meg vagyok elégedve, ami a grammázst illeti. Praktikus, mindig kéznél van és kiválóan helyettesíti a törölközőt.

0.0.0.
velvesa
Simona T.
2022.4.19.

A fejtámlákat viszonylag gyakran használom, mivel a vendégköröm elég széles. A fejtámla nem ragad az arcra, praktikus.

0.0.0.
velvesa
Antonela
2022.4.11.

U alakú egyszer használatos fejtámlát 50db 40g / m2 rendeltem. Nagyon praktikus. Mindig használom a patkó alakú levehető fejtámlán. Az anyag nagyon kellemes és puha a vendég arcához és egyidejűleg nagyon nedvszívó. Nagyon elégedett vagyok a vásárlással.

0.0.0.
velvesa
filip.basny
2022.4.2.

Jó törölköző helyett.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2024.8.18.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2024.7.9.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Carmen-Anelisse
2024.4.29.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Cristina Manea
2024.2.9.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Victory Fyzio
2023.7.5.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
S.P MASAJ & REIKI SRL
2023.7.3.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot